Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer wordt mijn internet aangesloten?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer wordt mijn internet aangesloten?

    ik heb al tv van jullie netjes me parket binnen gekregen maar wacht nu met smart op me internet heb nog niks gehoord van de monteur

  • #2
    Hallo arnold1975,

    Je bent een nieuwe internetklant ( begrijp ik)?
    Dan is het nu even wachten op een Moderator die dit voor je op kan pakken.

    Reageer


    • #3
      Hallo arnold1975,

      Welkom op ons Serviceforum

      Gaat het om een nieuw abonnement? Ik kan voor jou nakijken hoever je aanvraag inmiddels verwerkt is.

      Ik heb dan wel postcode, huisnummer en naam nodig of je klant- of relatienummer. Je mag dit doorgeven in een persoonlijk bericht naar mij toe.
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Caroline
        Hallo arnold1975,

        Welkom op ons Serviceforum

        Gaat het om een nieuw abonnement? Ik kan voor jou nakijken hoever je aanvraag inmiddels verwerkt is.

        Ik heb dan wel postcode, huisnummer en naam nodig of je klant- of relatienummer. Je mag dit doorgeven in een persoonlijk bericht naar mij toe.
        ja het gaat om een nieuwe maar zal binnen 10 dagen gebelt woorden mijn postcode ********************************

        Edit moderator:
        Ik heb je gegevens weggehaald. Het is niet verstandig dit open en bloot op het internet neer te zetten. Graag prive gegevens altijd via een persoonlijk bericht.

        Reageer


        • #5
          Hoi arnold1975,

          Ik zie dat het pakket inmiddels is aangesloten, ik zal dit topic dan ook sluiten

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X