Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Oude modem naar de mileustraat bij omwisselen modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oude modem naar de mileustraat bij omwisselen modem

    Voor de 2e keer is mijn modem gewisseld. Het oude modem wordt niet door de monteur meegenomen maar moet ik zelf wegbrengen. Ik breng het braaf naar de recycling, maar dat doet lang niet iedereen. Kan dat niet anders?

  • #2
    gewoon in de kliko...

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Trees Janssens
      Voor de 2e keer is mijn modem gewisseld. Het oude modem wordt niet door de monteur meegenomen maar moet ik zelf wegbrengen. Ik breng het braaf naar de recycling, maar dat doet lang niet iedereen. Kan dat niet anders?
      Stel je voor zeg, beetje eigen verantwoordelijkheid.

      Reageer


      • #4
        Hallo Trees,

        Als het modem zodanig oud is dat wij deze niet kunnen hergebruiken, neemt de monteur het oude modem inderdaad niet mee terug en mag je deze zelf naar de milieustraat brengen

        Helaas doet niet iedereen dat, maar wij kunnen moeilijk bepalen voor de klant wat hij/zij met zijn oude modem doet

        Reageer


        • #5
          Begrijpelijk maar toch ook niet.
          De modem wordt door zeelandnet in bruikleen gegeven. Dus is juridisch nog eigendom van Zeelandnet.
          Ik heb dan ook het idee dat Zeelandnet dan ook gewoon WEL verantwoordelijk is voor het milieubewust afvoeren van de oude modem.
          Ik zou zeggen Zeelandnet laat je groene gezicht eens wat meer zien en neem je verabtworodelijkheid in deze

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X