Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan mijn modem overweg met de nieuwe snelheden?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan mijn modem overweg met de nieuwe snelheden?

    Is het oude modem nog goed voor de nieuwe snelheden vanaf volgende week ?Heb nu 60 mb snelheid maar weet niet wat erbij komt vanaf volgende week natuurlijk.

  • #2
    hangt er van af welk modem dat je nu hebt.
    een Cisco EPC3212 kan met gemak meer dan 60 Mbs aan.
    100 Mbs lukt ook prima.

    Reageer


    • #3
      Hallo john62,

      Dat ligt aan het type modem in combinatie met je abonnement. Heb je een EPC3212 dan kan deze de nieuwe snelheid aan voor jouw abonnement. Kijk ook even naar de gegevens van je eventuele router, tot welke snelheid deze goed blijft functioneren.
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        prima dan ,ik heb even gekeken en heb idd de EPC3212.Dan gaat het wel goed komen

        Router is een Cisko linksys e1200

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Caroline
          Dat ligt aan het type modem in combinatie met je abonnement. Heb je een EPC3212 dan kan deze de nieuwe snelheid aan voor jouw abonnement.
          dat betekent dat jij al wel weet wat de nieuwe snelheden worden, alleen je mag het nog niet zeggen

          Reageer


          • #6
            @fred44nl

            De EPC3212 kan maximaal 250-300 Mbps download hebben. John heeft een Premium abo, logisch nadenkend, ga ik er niet vanuit dat deze met de verhoging een download gaat krijgen van 250 Mbps
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7
              Ik denk dat http://www.zeelandnet.nl/abonnemente...speedtest.html overuren gaat maken per 1 maart

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X