Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle emailtjes komen in vier of vijfvoud binnen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alle emailtjes komen in vier of vijfvoud binnen

    Eergisteren en gisteren kwamen alle emailtjes in 4 of 5 voud binnen.Nu lijkt het zich vanochtend te hebben hersteld, maar...de dag is nog niet om. Soms met opnieuw ophalen email kwam er gisteren of eergisteren dan weer op nieuw die reeks emailtjes binnen (allemaal metzelfde tijdstip).

    Sinds 2 weken hebben wij het nieuwe combi modem/router van Zeelandnet. Heeft het hier mee te maken?

  • #2
    aanvulling: zojuist haalt server weer email op en jawel, mailtjes die wij gisteravond al kregen, komen nu weer binnen. Probleem zit er dus nog steeds.

    Reageer


    • #3
      Probeer even via Webmail in te loggen en daar je postvak in te legen. https://secure.zeelandnet.nl/mail/
      Als dat niet helpt zal het waarschijnlijk met de onderhoud van zeelandnet te maken hebben.

      Reageer


      • #4
        bedankt. Hou deze webmail ook regelmatig bij. Wel alles geleegd. Stond bij aanvang op 13 % en nu alles eruit is op 8 %. we wachten af.

        Reageer


        • #5
          Hey knorretje,

          heb je toevallig de instellingen zo staan dat je mail krijgt doorgestuurd vanaf bepaalde adressen? Dit kan ervoor zorgen dat e-mails dubbel binnenkomen.

          Het staat in ieder geval los van het nieuwe modem & onderhoud van ZeelandNet.

          Reageer


          • #6
            knorretje!

            ook nog een vraag van mijn medecollega's met tig keer meer kennis: krijg je een foutmelding als je je e-mail ophaalt?
            Je zou dan rechtsonder in het scherm een melding moeten zien met zo'n geel driehoekje en een uitroep teken.

            Als dat zo is, daar even op dubbelklikken en doorgeven welke foutmelding het is :?

            Reageer


            • #7
              Op aanraden van helpdeskmedewerker Zeelandnet wachtwoord van ons emailadres gewijzigd, maar ook dit helpt niet. sommige mailtjes blijven binnenkomen (testbericht Outlook na wijzigen wachtwoord inmiddels al 6x). Zeelandnet weet het ook niet meer en verwijst ons naar computer expert. Heeft iemand nog tips?? worden gek van al die dubbele emailtjes.

              Reageer


              • #8
                Knorretje, heb je misschien Office 365 ( Outlook 2016 ) en je mailaccount ingesteld op Pop3?

                Zo ja, zie hier het probleem .
                Dan is een nieuw account aanmaken met Imap het meest voor de handliggend.

                Ingeval Outlook2016 zie ook:
                + https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...html#post20818
                + https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-10/email-mobiel-2812

                Reageer


                • #9
                  Hallo Ptrol,

                  bedankt ! Hier kan ik wat mee. Wij hebben inderdaad sinds kort Outlook 2016 en ja mail account POP3. Voorheen gaf juist IMAP problemen en moest het POP3 worden. Ga uw advies opvolgen. Nogmaals dank !
                  Knorretje

                  Reageer


                  • #10
                    Ok. Lees de links even op je gemak door.
                    Maak even backup.
                    Stel de mail veilig in een andere map, dan raak je ze niet kwijt na verwijderen oude pop3 en aanmaken Imap.
                    Houd dan in de gaten dat je mailbox in de toekomst niet volloopt!
                    Laat je nog even weten of het gelukt is, dan kan hopelijk je vraag hiermee opgelost en afgerond worden.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Ok. Lees de links even op je gemak door.
                      Maak even backup.
                      Stel de mail veilig in een andere map, dan raak je ze niet kwijt na verwijderen oude pop3 en aanmaken Imap.
                      Houd dan in de gaten dat je mailbox in de toekomst niet volloopt!
                      Laat je nog even weten of het gelukt is, dan kan hopelijk je vraag hiermee opgelost en afgerond worden.
                      Goedemiddag Ptrol,

                      Jawel, het is nu al geruime tijd stil met mailtjes in vier, vijf of zelfs zesvoud. Bedankt voor uw tip. Wel gek dat medewerkers van Zeelandnet mij hier niet op konden wijzen en zij mij naar computerwinkel verwezen. Affijn, het ziet er naar uit dat het opgelost is. Nogmaals dank !

                      Reageer


                      • #12
                        Wil je ( als het opgelost is ) uit de gegeven antwoorden, dan beste Antwoord selecteren om het af te sluiten.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door knorretje
                          Jawel, het is nu al geruime tijd stil met mailtjes in vier, vijf of zelfs zesvoud. Bedankt voor uw tip. Wel gek dat medewerkers van Zeelandnet mij hier niet op konden wijzen en zij mij naar computerwinkel verwezen. Affijn, het ziet er naar uit dat het opgelost is. Nogmaals dank !
                          Onze klantenservicemedewerkers kunnen ook niet alles weten van bugs in Microsoft software.

                          Reageer


                          • #14
                            Hoe is het nu Knorretje?

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X