Ons aangemeld als nieuwe klant voor een alles in 1 pakket. Bij aanvraag doorgegeven dat de groene kabel in de kruipruimte lag weliswaar met een splitter er op zodat we een actief signaal hebben en digitaal kv kijken. Dat was geen probleem verder. De monteur zou de kabel vanuit de kruipruimte verlengen naar de meterkast.
18 februari zou alles geinstalleerd worden. Monteur kwam maar bleek de kabel niet te mogen verlengen. Ging weg na hiervan een melding gemaakt te hebben bij de monteursafdeling. 19 of 22 februari zou er een andere monteur komen om de kabel te verlengen en modem te installeren. We zitten inmiddels zonder vaste telefoonlijn omdat deze 18 febr overgezet zou worden. As dinsdag, 1 maart zitten we zelfs zonder internet omdat dan ons oude abonnement afloopt. Inmiddels elke dag contact gezocht met klantenservice maar daar houden ze vast aan een doorlooptijd van 2 weken omdat de melding de 19e in het systeem is gezet. Betreffende afdeling hoeft dan blijkbaar slechts binnen 2 weken te reageren. Laat staan dat eea opgelost is.
We zijn een nieuwe klant en we staan nu al sinds vorige week in de kou, zonder vaste telefoonlijn dus. Bellen moet continue met een dure gsm. Hoe krijgen we voor as dinsdag een monteur, zoals beloofd, die de groene kabel verlengd en het modem installeert zodat we weer kunnen bellen? Weet iemand hoe we dat voor elkaar krijgen? Klantenservice bellen doen we elke dag en daar krijgen we elke dag een andere belofte. Zie het er van konen dat we as dinsdag naast telefoon ook geen internet meer hebben. En dat allemaal door over te stappen!
18 februari zou alles geinstalleerd worden. Monteur kwam maar bleek de kabel niet te mogen verlengen. Ging weg na hiervan een melding gemaakt te hebben bij de monteursafdeling. 19 of 22 februari zou er een andere monteur komen om de kabel te verlengen en modem te installeren. We zitten inmiddels zonder vaste telefoonlijn omdat deze 18 febr overgezet zou worden. As dinsdag, 1 maart zitten we zelfs zonder internet omdat dan ons oude abonnement afloopt. Inmiddels elke dag contact gezocht met klantenservice maar daar houden ze vast aan een doorlooptijd van 2 weken omdat de melding de 19e in het systeem is gezet. Betreffende afdeling hoeft dan blijkbaar slechts binnen 2 weken te reageren. Laat staan dat eea opgelost is.
We zijn een nieuwe klant en we staan nu al sinds vorige week in de kou, zonder vaste telefoonlijn dus. Bellen moet continue met een dure gsm. Hoe krijgen we voor as dinsdag een monteur, zoals beloofd, die de groene kabel verlengd en het modem installeert zodat we weer kunnen bellen? Weet iemand hoe we dat voor elkaar krijgen? Klantenservice bellen doen we elke dag en daar krijgen we elke dag een andere belofte. Zie het er van konen dat we as dinsdag naast telefoon ook geen internet meer hebben. En dat allemaal door over te stappen!
Reageer