Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overstappen naar Zeelandnet en we zijn in een nachtmerrie beland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Overstappen naar Zeelandnet en we zijn in een nachtmerrie beland

    Ons aangemeld als nieuwe klant voor een alles in 1 pakket. Bij aanvraag doorgegeven dat de groene kabel in de kruipruimte lag weliswaar met een splitter er op zodat we een actief signaal hebben en digitaal kv kijken. Dat was geen probleem verder. De monteur zou de kabel vanuit de kruipruimte verlengen naar de meterkast.
    18 februari zou alles geinstalleerd worden. Monteur kwam maar bleek de kabel niet te mogen verlengen. Ging weg na hiervan een melding gemaakt te hebben bij de monteursafdeling. 19 of 22 februari zou er een andere monteur komen om de kabel te verlengen en modem te installeren. We zitten inmiddels zonder vaste telefoonlijn omdat deze 18 febr overgezet zou worden. As dinsdag, 1 maart zitten we zelfs zonder internet omdat dan ons oude abonnement afloopt. Inmiddels elke dag contact gezocht met klantenservice maar daar houden ze vast aan een doorlooptijd van 2 weken omdat de melding de 19e in het systeem is gezet. Betreffende afdeling hoeft dan blijkbaar slechts binnen 2 weken te reageren. Laat staan dat eea opgelost is.
    We zijn een nieuwe klant en we staan nu al sinds vorige week in de kou, zonder vaste telefoonlijn dus. Bellen moet continue met een dure gsm. Hoe krijgen we voor as dinsdag een monteur, zoals beloofd, die de groene kabel verlengd en het modem installeert zodat we weer kunnen bellen? Weet iemand hoe we dat voor elkaar krijgen? Klantenservice bellen doen we elke dag en daar krijgen we elke dag een andere belofte. Zie het er van konen dat we as dinsdag naast telefoon ook geen internet meer hebben. En dat allemaal door over te stappen!

  • #2
    MODERATORS .......svp antwoord op deze vraag. Mag wel na 123x bekijken...:-(
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door kcrince
      Ons aangemeld als nieuwe klant voor een alles in 1 pakket. Bij aanvraag doorgegeven dat de groene kabel in de kruipruimte lag weliswaar met een splitter er op zodat we een actief signaal hebben en digitaal kv kijken. Dat was geen probleem verder. De monteur zou de kabel vanuit de kruipruimte verlengen naar de meterkast.
      18 februari zou alles geinstalleerd worden. Monteur kwam maar bleek de kabel niet te mogen verlengen. Ging weg na hiervan een melding gemaakt te hebben bij de monteursafdeling. 19 of 22 februari zou er een andere monteur komen om de kabel te verlengen en modem te installeren. We zitten inmiddels zonder vaste telefoonlijn omdat deze 18 febr overgezet zou worden. As dinsdag, 1 maart zitten we zelfs zonder internet omdat dan ons oude abonnement afloopt. Inmiddels elke dag contact gezocht met klantenservice maar daar houden ze vast aan een doorlooptijd van 2 weken omdat de melding de 19e in het systeem is gezet. Betreffende afdeling hoeft dan blijkbaar slechts binnen 2 weken te reageren. Laat staan dat eea opgelost is.
      We zijn een nieuwe klant en we staan nu al sinds vorige week in de kou, zonder vaste telefoonlijn dus. Bellen moet continue met een dure gsm. Hoe krijgen we voor as dinsdag een monteur, zoals beloofd, die de groene kabel verlengd en het modem installeert zodat we weer kunnen bellen? Weet iemand hoe we dat voor elkaar krijgen? Klantenservice bellen doen we elke dag en daar krijgen we elke dag een andere belofte. Zie het er van konen dat we as dinsdag naast telefoon ook geen internet meer hebben. En dat allemaal door over te stappen!
      Hoi Kcrince, en welkom op het forum.

      Ik ga hier morgenochtend even voor je achteraan en zal kijken wat ik voor je kan doen. Kun je mij even je adresgegevens sturen in een privebericht? (Dus privebericht graag, niet openbaar op het forum).

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rinus
        MODERATORS .......svp antwoord op deze vraag. Mag wel na 123x bekijken...:-(
        Overmatig hoofdlettergebruik heeft weinig zin, Rinus, dat horen we echt niet hoor. Bovendien zijn de moderators 's avonds lang niet altijd aanwezig. Dit soort berichten worden vanzelf opgepakt als een moderator het leest (nu dus), het heeft dus geen enkele zin om te gaan roepen en al helemaal niet om er nog nutteloze opmerkingen zoals deze aan toe te voegen.

        Reageer


        • #5
          Frans,

          We hopen dat je iets kunt betekenen. Door een planningsfout vanuit jullie mag het toch niet zo zijn dat we afhankelijk zijn geworden van een ticketsysteem met een doorlooptijd waarin pas binnen twee weken gereageerd hoeft te worden? In overleg met jullie is 18 februari ingepland waardoor oude abonnement afgesloten kon worden. Lege handen voorlopig. Ik heb mijn gegevens in een privebericht naar je gezet in de hoop dat jij iets kunt oplossen.

          Reageer


          • #6
            @kcrince

            Wel vreemd als de kabel er al lag met met een splitter ,kwestie koppelstukje en stukje coax

            Ik kan deze wel voor je plaatsen met opsteekfilter voor kleine vergoeding mocht het niet lukken bij zeelandnet.

            Reageer


            • #7
              Mijn complimenten voor moderator Frans. Hij is de eerste en enige bij Zeelandnet die begrip had voor de situatie ( en begreep wat er aan de hand was, niet geheel onbelangrijk) en direct in actie kwam. Hij hield zijn woord en heeft telefonisch contact gezocht. Heeft ervoor gezorgd dat er morgenochtend een monteur langs komt om de kabel te verlengen, modem aan te sluiten en telefonie werkend te krijgen. KGa er gemakshalve even vanuit dat er idd een monteur op de stoep staat morgen!
              Complimenten Frans, werkte jij maar bij de klantenservice! dat zou het leven voor de Zeelandnet consument een stuk aangenamer maken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door kcrince
                Mijn complimenten voor moderator Frans. Hij is de eerste en enige bij Zeelandnet die begrip had voor de situatie ( en begreep wat er aan de hand was, niet geheel onbelangrijk) en direct in actie kwam. Hij hield zijn woord en heeft telefonisch contact gezocht. Heeft ervoor gezorgd dat er morgenochtend een monteur langs komt om de kabel te verlengen, modem aan te sluiten en telefonie werkend te krijgen. KGa er gemakshalve even vanuit dat er idd een monteur op de stoep staat morgen!
                Complimenten Frans, werkte jij maar bij de klantenservice! dat zou het leven voor de Zeelandnet consument een stuk aangenamer maken.
                Hoi Kcrince,

                Ondertussen zie ik dat de boel inderdaad gisteren is aangesloten!

                Bedankt voor je complimenten, maar ik zou toch echt m'n collega's tekort doen als ik ze alleen voor mezelf in ontvangst zou nemen.

                Betreffende de klantenservice, bij nieuwe aansluitingen gelden er nu eenmaal bepaalde processen die gehanteerd worden. Dat moet ook wel, want anders wordt het een warboel. In de meeste gevallen werkt dat prima, maar in bepaalde gevallen (zoals hier) gaat het mis. Wat dat betreft is het dan prettig dat het via deze weg alsnog kan worden opgelost. Als ik op de klantenservice had gezeten had ik dit niet voor je kunnen regelen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Frans
                  Als ik op de klantenservice had gezeten had ik dit niet voor je kunnen regelen.
                  Waar mensen werken, worden fouten gemaakt.
                  Misschien was dit geen fout, maar de schoonheidsprijs verdiende het zeker niet.

                  Voor de klant is het fijn, dat je het hebt kunnen regelen.
                  Voor Zeelandnet is dit mogelijk een verbeterpunt voor de toekomst.
                  Voor jou optreden krijg je mijn complimenten (hopelijk ook van je werkgever )

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Frans
                    Oorspronkelijk gepost door kcrince
                    Mijn complimenten voor moderator Frans. Hij is de eerste en enige bij Zeelandnet die begrip had voor de situatie ( en begreep wat er aan de hand was, niet geheel onbelangrijk) en direct in actie kwam. Hij hield zijn woord en heeft telefonisch contact gezocht. Heeft ervoor gezorgd dat er morgenochtend een monteur langs komt om de kabel te verlengen, modem aan te sluiten en telefonie werkend te krijgen. KGa er gemakshalve even vanuit dat er idd een monteur op de stoep staat morgen!
                    Complimenten Frans, werkte jij maar bij de klantenservice! dat zou het leven voor de Zeelandnet consument een stuk aangenamer maken.
                    Hoi Kcrince,

                    Ondertussen zie ik dat de boel inderdaad gisteren is aangesloten!

                    Bedankt voor je complimenten, maar ik zou toch echt m'n collega's tekort doen als ik ze alleen voor mezelf in ontvangst zou nemen.

                    Betreffende de klantenservice, bij nieuwe aansluitingen gelden er nu eenmaal bepaalde processen die gehanteerd worden. Dat moet ook wel, want anders wordt het een warboel. In de meeste gevallen werkt dat prima, maar in bepaalde gevallen (zoals hier) gaat het mis. Wat dat betreft is het dan prettig dat het via deze weg alsnog kan worden opgelost. Als ik op de klantenservice had gezeten had ik dit niet voor je kunnen regelen.

                    Frans als je op de klantenservice had gezeten had je denk ik hetzelfde gedaan of in ieder geval geprobeerd.
                    Ben het met je eens dat je het niet alleen kan en afhankelijk bent van collega's, maar er moet iemand zijn die het als eerste op pakt.
                    Dus toch...toppie en petje af.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik zal maandag een extra bakje koffie hem voor halen r0n

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Marco
                        Ik zal maandag een extra bakje koffie hem voor halen r0n
                        ..en toch minstens een koekje erbij..hoop ik..:8

                        Reageer


                        • #13
                          Zal er over nadenken, straks verwacht hij dat iedere keer lol

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door kcrince
                            Mijn complimenten voor moderator Frans. Hij is de eerste en enige bij Zeelandnet die begrip had voor de situatie ( en begreep wat er aan de hand was, niet geheel onbelangrijk) en direct in actie kwam. Hij hield zijn woord en heeft telefonisch contact gezocht. Heeft ervoor gezorgd dat er morgenochtend een monteur langs komt om de kabel te verlengen, modem aan te sluiten en telefonie werkend te krijgen. KGa er gemakshalve even vanuit dat er idd een monteur op de stoep staat morgen!
                            Complimenten Frans, werkte jij maar bij de klantenservice! dat zou het leven voor de Zeelandnet consument een stuk aangenamer maken.
                            Wat fijn om te horen Kcrince,

                            Bevalt je Alles-in-1 pakket en is verder alles naar wens?

                            Reageer


                            • #15
                              We zijn erg tevreden met alles in 1. Storingsvrij tot op heden! Wat minder blij met de tv app sinds ios 9.3. Maar daar zijn we inmiddels actief in het bijbehorende topic. App is sinds update niet bruikbaar.
                              Jammer tv kijken op ipad is dus onmogelijk. Erg jammer.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X