Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Google verbinding via Safari

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Google verbinding via Safari

    Geachte ,
    sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op Google via het configuratiescherm van safari . Op dat zelfde scherm is verder alles wat geprogrammeerd is wel zichtbaar in een vierkantje , alleen waar google hoort te staan is er alleen een wit vlak . Via BING , die ook in dat scherm staat , kan ik met een "omweg " wel op google-sites ...dat is echter niet de gebruikelijke weg en sinds gisteren is die weg ...weg .
    Mijn echtgenote heeft vandaag contact opgenomen met Zeelandnet vermits bij het proberen aansluiting te vinden met Google , er een melding is dat mijn computer geen verbinding heeft met de server ...
    Raar maar waar en misschien simpel op te lossen , ik weet alleen niet hoe en misschien dat iemand mij kan helpen ?

    Walter

  • #2
    Beste Walter, welkom op het forum

    Gebruik je soms een virusscanner van Avast? Lees dan https://forum.zeelandnet.nl/internet...modem-2556]dit.

    Zo niet, wat gebeurt er als je in de witte balk bovenin Safari 'google.nl' intikt en op Enter drukt?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door wfranckaert
      sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op Google via het configuratiescherm van safari.
      dit is verwarrend, althans voor mij
      configuratiescherm is iets van Windows.
      en Safari is iets van OS X.
      instellingen e.d. doe je in OS X in Systeemvoorkeuren.
      en in Safari heet dat Voorkeuren.

      vertel es hoe het zit

      Reageer


      • #4
        Geachte ,
        Bedankt voor je reactie . Ik heb vandaag gebeld met de helmdesk van Apple en die hebben het probleem opgelost door de software te controleren ( was OK ) , Kaspersky te controleren ( was OK ) en dan moest ik modem samen met de wifi-aansluiting uit het stopcontact halen , vervolgens na een paar minuten de stroom eraf te hebben en weer er op volgde ik zijn aanwijzingen en vermits hij " mee keek " , na mijn toelating , kregen we Google weer op zoals het hoorde en zijn commentaar was dat het een fout was van Zeelandnet ...die ik gisteren heb gebeld en die me niet konden helpen , nu gij ...

        Met vriendelijke groet ,

        Walter

        Reageer


        • #5
          Geachte ,
          Bedankt voor je reactie , het is inmiddels opgelost door een student die voor Apple bij de help-desk werkt .

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X