Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet aan het vissen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet aan het vissen?

    Als ik naar zeelandnet.nl wil gaan dan grijpt Norton security sinds kort in. Zie; https://safeweb.norton.com/report/sh...source=toolbar

  • #2
    Dit is al in diverse reacties voorbijgekomen.

    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Ik denk dat Norton moeite heeft met de redirect pagina die je te zien krijgt bij een offline melding.
    De melding dat de pagina onveilig is, klopt dan ook niet.
    Zoals bijv. hier .

    Reageer


    • #3
      Norton , bestaat dat nog?

      Reageer


      • #4
        Maak (tijdelijk) een andere startpagina aan, dan loop je niet tegen deze problemen aan.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
          Norton , bestaat dat nog?
          Nooit begrepen waarom mensen dat gebruiken. Zelfs Norton Utilities in 1997 was al een ramp.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Maak (tijdelijk) een andere startpagina aan, dan loop je niet tegen deze problemen aan.
            Zeelandnet is niet mijn startpagina. Is ook niet opgeslagen als favoriet.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Vulpen
              Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
              Norton , bestaat dat nog?
              Nooit begrepen waarom mensen dat gebruiken. Zelfs Norton Utilities in 1997 was al een ramp.
              Werkt prima bij mij hoor, nooit problemen. Alleen nu bij zeelandnet wel..........Wel opvallend

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door hijdra
                Werkt prima bij mij hoor, nooit problemen. Alleen nu bij zeelandnet wel..........Wel opvallend
                Inderdaad opvallend. Dat Norton problemen aangeeft die er niet zijn.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                  Oorspronkelijk gepost door hijdra
                  Werkt prima bij mij hoor, nooit problemen. Alleen nu bij zeelandnet wel..........Wel opvallend
                  Inderdaad opvallend. Dat Norton problemen aangeeft die er niet zijn.
                  struisvogel?

                  Reageer


                  • #10
                    Heeft er nog niemand z'n bank gebeld?

                    Reageer


                    • #11
                      Norton is altijd al een scanner geweest die heel zwaar op de achtergrond meedraait en alles enorm vertraagt. Misschien een idee om eens wat anders te gaan proberen Hijdra?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X