Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuw modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • nieuw modem

    Vandaag de nieuwe modem gekregen, ze waren ons vergeten dus hebben ze hem op gestuurd, ik dacht ik doe dat even maar na dat ik alle kabels had gedaan zoals beschreven. Krijg is geen verbinding met internet. Kan iemand mijn vertellen wat hier de oorzaak voor kan wezen.Zou het het kastje zijn wat wij gebruiken voor de coax kabel. Met onze oude modem geef dit geen problemen

  • #2
    Handiger is een (gratis) monteur dit te laten doen. :P

    Reageer


    • #3
      Zelfs de leverancier lukte het niet. De monteur van Delta een week later in 15 minuten. :$

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jaap1989
        Zelfs de leverancier lukte het niet. De monteur van Delta een week later in 15 minuten. :$
        dat is mijn niet aangeboden . dus zal eens kijken

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door awgl61
          Vandaag de nieuwe modem gekregen, ze waren ons vergeten dus hebben ze hem op gestuurd, ik dacht ik doe dat even maar na dat ik alle kabels had gedaan zoals beschreven. Krijg is geen verbinding met internet. Kan iemand mijn vertellen wat hier de oorzaak voor kan wezen.Zou het het kastje zijn wat wij gebruiken voor de coax kabel. Met onze oude modem geef dit geen problemen
          Heb je helemaal geen verbinding met internet, ook niet als een computer bekabeld aan het modem wordt aangesloten, of heb je geen wifi, of heb je beide niet?

          Reageer


          • #6
            Bellen naar zeelandnet.
            Laten activeren door de helpdesk..
            Heb ik gisteren ook zo gedaan bij een kennis...
            Je geeft het mac adres op van het nieuwe modem..

            Reageer


            • #7
              Hoi awgl61,

              Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice om alsnog een monteur de aansluiting te laten verzorgen. Zou je ons willen laten weten of het probleem is opgelost zodra de monteur is geweest ?

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos
                  Oorspronkelijk gepost door awgl61
                  Vandaag de nieuwe modem gekregen, ze waren ons vergeten dus hebben ze hem op gestuurd, ik dacht ik doe dat even maar na dat ik alle kabels had gedaan zoals beschreven. Krijg is geen verbinding met internet. Kan iemand mijn vertellen wat hier de oorzaak voor kan wezen.Zou het het kastje zijn wat wij gebruiken voor de coax kabel. Met onze oude modem geef dit geen problemen
                  Heb je helemaal geen verbinding met internet, ook niet als een computer bekabeld aan het modem wordt aangesloten, of heb je geen wifi, of heb je beide niet?
                  Ik had helemaal geen verbinding zowel het ene als het andere niet geen wifi en ook niet met de kabel. dus maar gebeld boor monteur

                  Reageer


                  • #10
                    ik moet nog een dag of 10-15 wachten

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Sheena
                      Hoi awgl61,

                      Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice om alsnog een monteur de aansluiting te laten verzorgen. Zou je ons willen laten weten of het probleem is opgelost zodra de monteur is geweest ?
                      is goed zal een dag of 10-15 duren oor er iemand beld

                      Reageer


                      • #12
                        Hoi awgl61,

                        Ik zag dat het nieuwe modem inmiddels is aangesloten. Werkt de verbinding naar behoren?
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X