Vandaag de nieuwe modem gekregen, ze waren ons vergeten dus hebben ze hem op gestuurd, ik dacht ik doe dat even maar na dat ik alle kabels had gedaan zoals beschreven. Krijg is geen verbinding met internet. Kan iemand mijn vertellen wat hier de oorzaak voor kan wezen.Zou het het kastje zijn wat wij gebruiken voor de coax kabel. Met onze oude modem geef dit geen problemen
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
nieuw modem
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door awgl61Vandaag de nieuwe modem gekregen, ze waren ons vergeten dus hebben ze hem op gestuurd, ik dacht ik doe dat even maar na dat ik alle kabels had gedaan zoals beschreven. Krijg is geen verbinding met internet. Kan iemand mijn vertellen wat hier de oorzaak voor kan wezen.Zou het het kastje zijn wat wij gebruiken voor de coax kabel. Met onze oude modem geef dit geen problemen
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door awgl61Vandaag de nieuwe modem gekregen, ze waren ons vergeten dus hebben ze hem op gestuurd, ik dacht ik doe dat even maar na dat ik alle kabels had gedaan zoals beschreven. Krijg is geen verbinding met internet. Kan iemand mijn vertellen wat hier de oorzaak voor kan wezen.Zou het het kastje zijn wat wij gebruiken voor de coax kabel. Met onze oude modem geef dit geen problemen
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaHoi awgl61,
Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice om alsnog een monteur de aansluiting te laten verzorgen. Zou je ons willen laten weten of het probleem is opgelost zodra de monteur is geweest?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer