Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wie weet een oplossing? Firefox kan geen verbinding meer maken sinds installeren van cisco modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wie weet een oplossing? Firefox kan geen verbinding meer maken sinds installeren van cisco modem


  • #2
    Hallo kite,

    Welkom op het forum

    Krijg je vanuit safari ook een specifieke foutmelding? Mij is echter niet bekend dat je voor het het gebruiken van het internet een speciale cisco add on nodig hebt. Kan het misschien zijn dat je Cisco WebEx gebruikt op deze computer?

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Heb je het programma ook echt nodig, of dat niet? Anders zou het misschien kunnen helpen om het programma te verwijderen via programma's en onderdelen

        Reageer


        • #5
          geen idee of ik het nodig heb. Het stond tussen add on na installatie. Ik vond het omdat ik opzoek was naar een reden waarom het programma niet werkte. Er staat bij dat het bijgewerkt moet worden, maar het programma heeft geen toegang. Het is mijn standaard browser. Lastig dus

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door kite
            geen idee of ik het nodig heb. Het stond tussen add on na installatie. Ik vond het omdat ik opzoek was naar een reden waarom het programma niet werkte. Er staat bij dat het bijgewerkt moet worden, maar het programma heeft geen toegang. Het is mijn standaard browser. Lastig dus
            En als je zelf een adres intypt in de adres balk? Krijg je dan wel verbinding of niet?

            Reageer


            • #7
              Dat heb ik zeker geprobeerd met diverse adressen...

              Reageer


              • #8
                Kite, welke versie Firefox-Safari gebruik je?

                Heb je bij de herinstallatie wel eerst de oude versie verwijderd?
                Pas daarna ( via IE ) een nieuwere versie downloaden en installeren.

                Reageer


                • #9
                  Ik vind dit een erg onduidelijk geformuleerde vraag. Gaat het nu om Firefox of om Safari? Dat zijn twee verschillende programma's.
                  En is er op deze computer een ander programma dat wel op internet kan (zoals Internet Explorer)?

                  Reageer


                  • #10
                    Het gaat om Mozilla Firefox internetbrowser. heet volgens mij safari .
                    Ik heb 2x het programma verwijderd, Mozilla Firefox internetbrowser, waarvan 1x met ccleaner.
                    Ik kan wel op internet met internet explorer ( ook het programma waarmee ik de installatie van het cisco modem heb uitgevoerd) Maar ik gebruik liever firefox:8

                    Reageer


                    • #11
                      Safari is een programma van Apple. Firefox is een programma van Mozilla. Dit zijn twee verschillende browsers.

                      Om te bepalen waaraan het ligt, zou je kunnen proberen om via http://chrome.google.com de Chrome browser te installeren en te kijken of die het wel doet.

                      Reageer


                      • #12
                        Allen bedankt voor het meedenken. Het probleem is opgelost. Waarschijnlijk heb ik het probleem opgelost door firefox nogmaals te verwijderen . Ook het bestand met persoonlijke instellingen wat bij deinstalleren op bureaublad werd opgeslagen.:$

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door kite
                          Allen bedankt voor het meedenken. Het probleem is opgelost. Waarschijnlijk heb ik het probleem opgelost door firefox nogmaals te verwijderen . Ook het bestand met persoonlijke instellingen wat bij deinstalleren op bureaublad werd opgeslagen.:$
                          Wil je dan nog even op beste antwoord klikken. Het topic wordt dan als beantwoord geregistreerd.

                          Reageer


                          • #14
                            Waarschijnlijk heeft de proxie aangestaan, ik heb dat hier ook wel eens. Hoe het komt geen idee.

                            Maar als je naar opties gaat>geavanceerd>netwerk> dan hoe ff naar het netwerk gaat waarschijnlijk zit het daarin.

                            voor de volgende keer.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X