Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beste mobiele provider in Zeeland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beste mobiele provider in Zeeland

    Ik ben opzoek naar een nieuw sim only abonnement. Nu kom ik tegenwoordig nogal vaak in Zeeland en is het voor mij dus belangrijk dat ik een provider heb die ook optimaal in Zeeland werkt. Misschien kan iemand op dit forum mij helpen. Ik heb hier gekeken om verschillende sim only abonnementen te vergelijken. Welke van deze providers werkt het best in Zeeland?

    Groet Voetje81

  • #2
    Beste Voetje81,

    Welkom op het forum

    Welke provider de beste dekking heeft varieert per plek in Zeeland.
    Een overzicht van de dekkingskaarten (even naar beneden scrollen) vind je hier.

    Reageer


    • #3
      Gebruik je de sim-only om te bellen en sms of ook om te internetten ?.

      Het enige advies voor een goede internet dekking die ik je kan geven is om geen Vodafone te nemen omdat Vodafone alleen 3G op de 2100mhz band heeft, terwijl de andere 2 providers ook op de 900mhz zitten met 3G.

      Voor 4G en overige dekking is er bijna geen verschil, omdat de 3 mobiele providers in Zeeland de meeste masten samen delen (mast sharing).

      Reageer


      • #4
        KPN heeft mijn inziens wel zo'n beetje het beste 4G netwerk in Zeeland qua dekking, ik heb zo goed als altijd een stabiele 4G verbinding via KPN

        Vodafone & T-Mobile zijn net wat minder qua 4G dekking, er wordt door de verschillende providers wel wat masten gedeeld maar KPN heeft ook behoorlijk wat eigen masten, of zit vaak bij gedeelde masten op de beste plek (hoger in de mast).

        Daarnaast heb je tegenwoordig ook nog Tele2 die een eigen 4G netwerk heeft, die is qua dekking wel een stuk minder als de 3 grote providers ze zijn ook nog bezig om de dekking daarvan te verbeteren,
        Tele2 maakt gebruik van het 3G netwerk van T-Mobile.

        Reageer


        • #5
          Simyo en Youfone zijn hele voordelige providers en zitten beide op het KPN netwerk. Het netwerk van KPN werkt het beste in zeeland.

          Reageer


          • #6
            Het netwerk van KPN werkt het beste in zeeland.
            Maar dat hoeft niet noodzakelijk te gelden voor hun sub-providers! Let dus goed op en zoek een dekkingskaart.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
              Maar dat hoeft niet noodzakelijk te gelden voor hun sub-providers! Let dus goed op en zoek een dekkingskaart.
              Wellicht heb je hier iets aan

              Reageer


              • #8
                Hallo,
                Kijk eens daar waar je moet werken naar de zendmasten die er zijn. De ervaring leert dat de centrums van dorpen moeilijkheden hebben met telefonie. Verstandig is het dan ook om naast een mobile telefoon een WiFi internet verbinding te hebben op je adres. 4 G netwerken momenteel KPN, Vodafone en T-mobile. Tele 2 idem maar stoort bij scheepvaartverkeer. Dit is de link voor de dekking http://www.gsmmasten.nl

                Reageer


                • #9
                  Hoi Voetje81,

                  Is je vraag inmiddels beantwoord? Zo ja, zou je dan in dit topic op beste antwoord willen klikken of ons laten weten wat voor jou de beste oplossing is geweest?

                  Reageer


                  • #10
                    Als je naar bestemobieleproviders.nl gaat kun je gemakkelijk de dekkingskaarten van alle providers bekijken. Klik op 'Meer informatie' en scroll even naar beneden om de dekkingskaarten te zien. Zo kun je precies bekijken welke provider het beste bereik biedt in jouw woonplaats.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X