Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Doorschakelen van vaste telefoon naar mobiel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Doorschakelen van vaste telefoon naar mobiel

Zie:Uit vraagbaak DOORSCHAKELEN bij ZeelandNet

Reageer

Werkt hier gewoon. Na intoetsen van *21* en nummer wel wachten op uitgesproken boodschap dat dienst is ingeschakeld!

Reageer

Petrol en Jos, bedankt voor jullie antwoord. Ik heb op mijn draadloze telefoon *21* gevolgd door mijn mobiele nummer ingetoetst en het werkt correct. Maar .......Hoe maak ik dit weer ongedaan? Alleen *21* intoetsen werkt niet en krijg de melding dit nummer is onjuist. Toets ik *21* gevolgd door mijn mobiele nummer krijg ik de melding dat de doorschakeling reeds is geactiveerd. Eigenlijk was het de bedoeling dat wanneer na een bepaald aantal overgaan van de vaste telefoon en niet opnemen pas dan wordt overgeschakeld naar mijn mobiel. Ik vrees dat dat niet kan???

Reageer

Doorschakelen uitzetten doe je door #21# in te toetsen en het is inderdaad alles of niets. Om te doen wat jij wilt heb je denk ik aparte apparatuur nodig.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
            Doorschakelen uitzetten doe je door #21# in te toetsen en het is inderdaad alles of niets. Om te doen wat jij wilt heb je denk ik aparte apparatuur nodig.
            Jammer Jos, maar in ieder geval bedankt voor je antwoord en sluit hierbij de discussie.

Reageer

Ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer ik de discussie of antwoord dat ik naar tevredenheid heb ontvangen kan afsluiten.

Reageer

Doordat je antwoord hebt aangeklikt, heb je het topic als "beantwoord" gemarkeerd, er kan echter nog steeds op worden gereageerd en dat blijft ook zo!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X