Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TP-Link extender werkt niet op 5Ghz

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• TP-Link extender werkt niet op 5Ghz

Ik heb het nieuwe modem van zeelandnet geinstalleerd en die werkt nu ook. Echter heb ik ook een wifiextender van TP-link Model AC-750 die werkt ook maar alleen op de 2.4 ghz. Terwijl hij ook op de 5 ghz kan werken , echter krijg ik dit niet voor elkaar. Heeft iemand een idee.

het bereik van 2,4 GHz is groter dan van 5 GHz.
    wellicht is daardoor het 5 GHz signaal te zwak om op te vangen en versterkt door te geven.
    kun je het es proberen op een kleinere afstand van het modem ??
    weet je zeker dat het 5 GHz netwerk ook aan staat ??

Reageer

Ik twijfel nu of mijn tp link echt werkt. Voorheen drukte ik op de wps knop van mijn eigen router en tegelijk op die van de tp-link en werkte alles gewoon.
      Nu in de nieuwe situatie modem met wifi van zeelandnet en tp-link niet.

Reageer

Ik weet niet of de 5 ghz aan staat.

Reageer

Ik krijg geen verbinding tussen modem en extender

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Alistair
            Ik twijfel nu of mijn tp link echt werkt. Voorheen drukte ik op de wps knop van mijn eigen router en tegelijk op die van de tp-link en werkte alles gewoon.
            Nu in de nieuwe situatie modem met wifi van zeelandnet en tp-link niet.
            WPS staat in het modem standaard uit, waarschijnlijk is dat de reden dat het niet werkt. Je kunt dat uiteraard wel zelf aanzetten als je inlogt op het modem.
            Je kunt daar ook zien of 5GHz aanstaat, al is dat ook te zien aan het lampje op de voorzijde.
            Hebben de 2,4 en 5GHz netwerken dezelfde naam gekregen? Probeer eens of je ze met een verschillende naam wel allebei ziet.

Reageer

Wps aangezet extender werkt weer dus de wifi ook . Allemaal bedankt.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X