Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw modem is online maar Internet Explorer doet het niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Nieuw modem is online maar Internet Explorer doet het niet

Ik heb de nieuwe modem aangesloten op de stroom en hij geeft aan dat hij online is. Nu ik de computer aanzet doet internet explorer het echter niet. Dit probleem blijft zich voordoen ook na resetten. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Beste ededijcker,

Welkom op het forum

Heb je de aanmeldings-instructies gevolgd die je bij het nieuwe modem hebt ontvangen? Dat is namelijk echt nodig, anders kom je niet online

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ededijcker
      Ik heb de nieuwe modem aangesloten op de stroom en hij geeft aan dat hij online is. Nu ik de computer aanzet doet internet explorer het echter niet. Dit probleem blijft zich voordoen ook na resetten. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
      Ben je rechtstreeks aangesloten op het modem via een UTP kabel of staat je eigen router nu nog tussen de verbinding?

Reageer

Ik ben rechtstreeks verbonden met de utp kabel aan mijn laptop zonder de oude router er nog tussen

Reageer

Ik heb de instructies wel degelijk gevolgd, stap voor stap

Reageer

Hallo ededijcker,

Ik zie het oude modem nog steeds in ons systeem bij jouw gegevens staan. Heb je deze weer terug aangesloten? Advies: Sluit het nieuwe modem aan tijdens onze openingsuren. Wij kunnen dan met je meekijken waar het fout gaat. Wij zijn op werkdagen van 08:00 - 21:00 uur bereikbaar op 0113 - 37 77 70.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Probleem is opgelost. Iedereen bedankt

Reageer

Wil je dan even op 'Beste antwoord' klikken, ededijcker? Dan wordt deze vraag als 'beantwoord' gemarkeerd. Bedankt

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X