Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Online Router Inloggen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Online Router Inloggen

Goedendag,

Ik heb een probleem, ik heb geprobeerd om in te loggen op het IP van de router. Ik kwam op de site. Maar als ik probeerde in te loggen zei de site dat dat niet kon. Het kon ook niet met de standaard log in (beheer + zeelandnet). Hebben jullie raad voor mij. Ik heb de cisco EPC3940.

Mvg,

F. Switijnk.

heb je wel het juiste ip-adres gebruikt ??
    inloggen op de EPC3940 doe je via het lokale adres 192.168.11.1

als er een ander wachtwoord is ingesteld, dan kun je dat herstellen door de resetknop aan de achterzijde geruime tijd ingedrukt te houden.

Reageer

Lukt het dan nog niet, laat dan het veld password (zeelandnet) eens leeg.

Reageer

Reageer

Hoi Sheena,

Sorry voor het reageren op een oud bericht. Ik heb het zelfde probleem als wat hier besproken word. Ik heb zelf een gebruikersnaam ingevuld en een wachtwoord aan gemaakt maar die werken niet meer, ook heb ik alle standaard wachtwoorden geprobeerd maar die werken niet. is er een manier dat ik deze gegevens kan resetten zonder dat ik alle andere router instellingen weg gooi ?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Reageer

Hallo Daanvh, welkom op het forum.

Als je de inloggegevens nit meer weet is een reset en gebruik van de standaard gegevens (zoals hierboven aangegeven) de enige oplossing. Je zult dan verder alles opnieuw moeten instellen helaas.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos

Als je de inloggegevens nit meer weet is een reset en gebruik van de standaard gegevens (zoals hierboven aangegeven) de enige oplossing. Je zult dan verder alles opnieuw moeten instellen helaas.
              Maar als ik de router dus reset gaan de andere instellingen dus weg?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Daanvh
                Oorspronkelijk gepost door Jos

Maar als ik de router dus reset gaan de andere instellingen dus weg?
                Ja, dan worden de fabrieksinstellingen teruggezet.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X