Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen activeren nieuw modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen activeren nieuw modem

    Mensen,
    Inmiddels heb ik 3 nieuwe modems (EPC3940) mogen aansluiten.
    Echter heb ik bij alle 3 problemen gehad.
    Bij de eerste 2 kwam, tijdens het activeren van het nieuwe modem, de melding dat de gebruikersnaam en wachtwoord niet goed waren.
    Bij de derde kreeg ik de melding dat de gebruikersnaam en het CM MAC adres van het oude modem niet overeen kwamen.
    In alle gevallen heb ik dus zeelandnet moeten bellen om het nieuwe modem te activeren.
    Zijn er meer mensen met deze problemen tijdens het activeren van het nieuwe modem?

  • #2
    ja, hier ook hetzelfde probleem met het cm mac adres

    Reageer


    • #3
      Dus, mensen van Zeelandnet, wat is hier aan te doen?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Riltoe
        Dus, mensen van Zeelandnet, wat is hier aan te doen?
        Beste Riltoe,

        Heb je al geprobeerd om alleen in te loggen met hoofdgebruikersnaam en wachtwoord?

        Reageer


        • #5
          Even voor de duidelijkheid:
          Inloggen gaat dus prima! alleen het activeren van het nieuwe modem gaat dus meerdere keren fout.
          Dit kan ik uiteraard ook maar 1 keer proberen want, na een telefoontje met jullie, doen jullie het op afstand.
          Wanneer je iets niet in vult geeft het formulier aan dat je alles moet invullen.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Dat is niet nodig, ik weet zeker dat het goed is gegaan!
              Alles werkt naar behoren, heb namelijk al met jullie gebeld toen het niet lukte.
              Echter vind ik het raar dat ik, bij installatie van 3 modems, bij allemaal een foutmelding krijg tijdens het activeren en jullie dus moet bellen om hem alsnog te activeren.
              Het gaat mij er dus om: waardoor kan het dat ik het bij 3 verschillende apparaten heb? en blijkbaar ben ik niet de enige die dit probleem heeft..

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door riltoe
                Mensen,
                Bij de eerste 2 kwam, tijdens het activeren van het nieuwe modem, de melding dat de gebruikersnaam en wachtwoord niet goed waren.
                Bij de derde kreeg ik de melding dat de gebruikersnaam en het CM MAC adres van het oude modem niet overeen kwamen.
                Bij de eerste 2 modems heb je waarschijnlijk toch de verkeerde gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt. Iets anders kan deze melding niet geven.

                Bij het derde modem kreeg je de melding dat het CM Mac adres niet overeenkwam. Dit heeft te maken met het feit dat je een ander modem toegestuurd hebt gekregen, dan in ons systeem geregistreerd was. Dit is geen probleem maar het modem kan dan alleen door een monteur of door iemand van de Klantenservice geactiveerd worden.
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X