hoy ik heb geen interesse en hoop meer in mijn mobiele telefoon.aansluiting bij delta ik heb het alles in een paket nu 1 maand en kan mijn telefoon niet gebruiken voor wifi . zeker 20 keer gebeld met de klanten dienst en mijn deltamobiel .ik krijg elke keer een ander persoon aan de telefoon .en krijg altijd iets anders te horen.. verschillende keren een nieuw wacht woord aangevraagd en nu heb ik helemaal geen internet verbinding meer op mijn mobiel . en kan er enkel nog maar mee bellen..dat is niet de bedoeling als u geen raad weet . wil ik het contract opzeggen. ik hoor van andere mensen dat bij andere instellingen . je gewoon makkelijk zelf met
de mail wat je gestuurt krijgt het zelf kan instaleren..bovendien heb ik miin modem zelf moeten instellen.
als er een monteur gekomen was denk ik was het probleem niet zo erg geweest. nu gaat het mij veel kosten.
jammer dat ik dit zo moe formeleren ik ben al 26 jaar bij delta en heb alle voorzieningen van delta ik was altijd tevreden maar nu is het om te huilen.
mvgr ****@zeelandnet.nl
de mail wat je gestuurt krijgt het zelf kan instaleren..bovendien heb ik miin modem zelf moeten instellen.
als er een monteur gekomen was denk ik was het probleem niet zo erg geweest. nu gaat het mij veel kosten.
jammer dat ik dit zo moe formeleren ik ben al 26 jaar bij delta en heb alle voorzieningen van delta ik was altijd tevreden maar nu is het om te huilen.
mvgr ****@zeelandnet.nl
Reageer