Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik wil graag een mobiele aansluiting bij Delta.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik wil graag een mobiele aansluiting bij Delta.

    hoy ik heb geen interesse en hoop meer in mijn mobiele telefoon.aansluiting bij delta ik heb het alles in een paket nu 1 maand en kan mijn telefoon niet gebruiken voor wifi . zeker 20 keer gebeld met de klanten dienst en mijn deltamobiel .ik krijg elke keer een ander persoon aan de telefoon .en krijg altijd iets anders te horen.. verschillende keren een nieuw wacht woord aangevraagd en nu heb ik helemaal geen internet verbinding meer op mijn mobiel . en kan er enkel nog maar mee bellen..dat is niet de bedoeling als u geen raad weet . wil ik het contract opzeggen. ik hoor van andere mensen dat bij andere instellingen . je gewoon makkelijk zelf met
    de mail wat je gestuurt krijgt het zelf kan instaleren..bovendien heb ik miin modem zelf moeten instellen.
    als er een monteur gekomen was denk ik was het probleem niet zo erg geweest. nu gaat het mij veel kosten.
    jammer dat ik dit zo moe formeleren ik ben al 26 jaar bij delta en heb alle voorzieningen van delta ik was altijd tevreden maar nu is het om te huilen.
    mvgr ****@zeelandnet.nl

  • #2
    Hallo Ammartens,

    Ik heb je e-mail adres maar even weggepoetst uit jouw post, het is namelijk niet handig om dat publiek op een forum te zetten wat door iedere internetgebruiker gelezen kan worden.

    Als ik jouw melding goed begrijp heb je de volgende problemen:
    • De mobiele telefoon kan niet verbinden met wifi
    • De mobiele telefoon kan geen gebruik maken van het internet over het GSM netwerk
    • Het modem is mogelijk niet goed ingesteld

    Klopt dit?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door ammartens
      hoy ik heb geen interesse en hoop meer in mijn mobiele telefoon.aansluiting bij delta ik heb het alles in een paket nu 1 maand en kan mijn telefoon niet gebruiken voor wifi .
      Hoi Ammartens, en welkom op het forum.

      Ik heb even snel in je modem gekeken en het viel me op dat de 2,4 ghz WiFi was uitgeschakeld. Die heb ik nu weer ingeschakeld. Zou je het nog eens kunnen proberen? Mocht je ergens vastlopen laat het dan even weten, dan kunnen we je stap voor stap erdoor wandelen.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X