Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanvraag van modem en router ineen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanvraag van modem en router ineen

    Goedemiddag,

    Hoor rond me heen dat zeelandnet een nieuwe router en modem ineen verstrekt.
    Zou er graag ook in aanmerking voor komen.
    Weet iemand hoe deze aan te vragen?

    Met vriendelijke groet,

    Marco Traas

  • #2
    kijk es naar deze link:

    http://www.delta.nl/tv-internet-tele...uw_Wi-Fi_modem

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door madetraas
      Goedemiddag,

      Hoor rond me heen dat zeelandnet een nieuwe router en modem ineen verstrekt.
      Zou er graag ook in aanmerking voor komen.
      Weet iemand hoe deze aan te vragen?

      Met vriendelijke groet,

      Marco Traas
      Hallo madetraas,

      Ik ben even benieuwd of je momenteel problemen ervaart met jouw huidige modem? Het 3212 modem is namelijk nog niet verouderd. Als je uitlegt wat de reden is waarom je een nieuw modem wenst te ontvangen dan kunnen wij kijken wat de mogelijkheden zijn.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jacco
        Oorspronkelijk gepost door madetraas
        Goedemiddag,

        Hoor rond me heen dat zeelandnet een nieuwe router en modem ineen verstrekt.
        Zou er graag ook in aanmerking voor komen.
        Weet iemand hoe deze aan te vragen?

        Met vriendelijke groet,

        Marco Traas
        Hallo madetraas,

        Ik ben even benieuwd of je momenteel problemen ervaart met jouw huidige modem? Het 3212 modem is namelijk nog niet verouderd. Als je uitlegt wat de reden is waarom je een nieuw modem wenst te ontvangen dan kunnen wij kijken wat de mogelijkheden zijn.
        Op deze pagina: Waarom krijg ik een nieuw modem?

        Wordt aangegeven dat oa de EPC3212 ook vervangen gaat worden, ik snap dat het EPC3212 modem vergeleken met de oudere Webstar modems niet echt verouderd is. Maar de EPC3212 modems worden toch wel de komende maanden vervangen? ter voorbereiding op de hogere snelheden bij de internetpakketten.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Haha dat jij liever je EPC3212 wilt behouden is inmiddels ook wel duidelijk

            Met het EPC3212 modem zijn snelheden tot ~200Mbit prima te behalen, dus jou 100Mbit is ook geen probleem voor dit modem.

            Echter gaat Zeelandnet deze modems niet vervangen in verband met de huidige snelheden (zoals jou 100Mbit), maar om ook in de toekomst nog hogere snelheden stabiel te kunnen aanbieden, daar is een nieuw modem (met meer DOCSIS kanalen) zoals de EPC3940 voor nodig, en het verder uitbreiden van de Wifispots vindt Delta ook natuurlijk ook interessant

            Daarbij kan je de EPC3940 ook in Bridge zetten zodat deze exact hetzelfde functioneert als je huidige EPC3212, maar je hebt dan wel een modem die klaar is voor hogere snelheden.

            Reageer


            • #7
              @Jeroen06
              waarom gaat iedereen er van uit dat iedereen hogere snelheden dan 200 Mb/s wil hebben ??
              hoeveel klanten zouden nu een 200 Mb/s abonnement hebben ??
              misschien 10% ??

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                @Jeroen06
                waarom gaat iedereen er van uit dat iedereen hogere snelheden dan 200 Mb/s wil hebben ??
                hoeveel klanten zouden nu een 200 Mb/s abonnement hebben ??
                misschien 10% ??
                Nu misschien, maar over pakweg 5 tot 10 jaar zou dat wel eens heel anders kunnen zijn.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  @Jeroen06
                  waarom gaat iedereen er van uit dat iedereen hogere snelheden dan 200 Mb/s wil hebben ??
                  hoeveel klanten zouden nu een 200 Mb/s abonnement hebben ??
                  misschien 10% ??
                  Het EPC3940 modem kan er ook voor zorgen dat je downloadsnelheid stabieler blijft, ook als het druk is op het lokale kabelnetwerk.

                  De snelheden gaan hoe dan ook omhoog in de toekomst, of je daar nou interesse in hebt of niet. Om het netwerk daar gereed voor het maken heb je daar nou eenmaal om de zoveel tijd nieuwe apparatuur voor nodig.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jeroen06
                    Het EPC3940 modem kan er ook voor zorgen dat je downloadsnelheid stabieler blijft, ook als het druk is op het lokale kabelnetwerk.

                    De snelheden gaan hoe dan ook omhoog in de toekomst, of je daar nou interesse in hebt of niet. Om het netwerk daar gereed voor het maken heb je daar nou eenmaal om de zoveel tijd nieuwe apparatuur voor nodig.
                    Technisch gezien kan het modem dat je nu hebt ook snelheden aan van >200mbit gezien deze beschikt over 8ds kanalen. Vooralsnog is het de planning om alle niet wifi modems te vervangen voor maart 2016.

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo madetraas,

                      Heb je een antwoord op je vraag gekregen of zou je nog steeds een EPC3940 willen? Ik zie namelijk geen reactie meer op de vraag die Jacco je gesteld heeft

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X