Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik heb vorige week mijn nieuwe modem(EPC3940) geinstalleerd maar nu kan ik niet meer inloggen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik heb vorige week mijn nieuwe modem(EPC3940) geinstalleerd maar nu kan ik niet meer inloggen

    Ik heb mij nieuwe modem van zeelandnet geinstalleerd maar nu kan ik niet meer inloggen ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt beheer en wachtwoord zeelandnet daar reageert die niet op die doet hij niet.Moet ik de modem resetten of moet zeelandnet dat doen.Moet ik dan helemaal overnieuw beginnen met installeren.

  • #2
    Beste,

    Je kunt (10 seconden) op de reset knop drukken (volgens sommigen al bij de stekker eruit?), verder ligt het eraan wat je allemaal hebt ingesteld, maar je moet alles opnieuw installeren behalve het aanmelden van het modem.

    Zeelandnet kan volgens mij ook op afstand het gebruikersnaam en wachtwoord resetten.

    Reageer


    • #3
      oke ik ga het proberen maar is er ook een nederlandse versie van de handleiding?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door diaantje32
        oke ik ga het proberen maar is er ook een nederlandse versie van de handleiding?
        Hierzo (vanaf stap 5 beginnen na reset):

        http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...dem_3940v2.pdf

        Reageer


        • #5
          Hoi diaantje32,

          Is het je nog gelukt ? Zo ja, zou je dan op beste antwoord kunnen drukken?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X