Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Cisco EPC3940 installeren met iPad

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Cisco EPC3940 installeren met iPad

    Is het ook mogelijk om de modem te installeren met behulp van een iPad?

  • #2
    Welkom op het forum Alfredo.

    Voor de installatie heb je een bekabelde verbinding nodig. De router herkent jouw iPad nog niet en kan dus nog geen draadloze verbinding maken.
    Met veel moeite schijnt het overigens wel te kunnen:
    http://www.iculture.nl/zo-verbind-je...-het-internet/

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je reactie. Zonder tussenkomst van laptop of pc gaat het niet lukken dus.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Alfredo
        Is het ook mogelijk om de modem te installeren met behulp van een iPad?
        Ook al wordt het niet aanbevolen\ondersteund door Zeelandnet, het is wel mogelijk.

        Op de onderkant van het modem vind je de WPA code en SSID (netwerknaam) waarmee je kan inloggen op het wifi netwerk , daarna ga je via je tablet naar http://sps.zeelandnet.nl/dhz

        Daarna de installatiehandleiding verder volgen.

        Het wordt niet ondersteund omdat de gebruikte protocollen in combinatie met Wifi en een mobile browser vaak niet lekker gaat, ik zou je toch adviseren om een bekabelde verbinding te gebruiken in combinatie met Internet Explorer.

        Je kunt ook met de klantenservice bellen en de OUI/MAC doorgeven van het nieuwe modem.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Niggo
          ik zou je toch adviseren om een bekabelde verbinding te gebruiken in combinatie met Internet Explorer.
          Waarom IE?
          Met iedere andere browser als b.v. Opera, FireFox, enz. gaat het ook, en zit je niet vast aan een Windows licentie.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door r0n
            Oorspronkelijk gepost door Niggo
            ik zou je toch adviseren om een bekabelde verbinding te gebruiken in combinatie met Internet Explorer.
            Waarom IE?
            Met iedere andere browser als b.v. Opera, FireFox, enz. gaat het ook, en zit je niet vast aan een Windows licentie.
            Omdat dat wordt aanbevolen, met Firefox lukte het bij mij ook, alleen Chrome en Opera deed moeilijk.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Niggo
              Omdat dat wordt aanbevolen
              Helaas, op mijn computers (4 laptops en 2 desktops) heb ik geen IE beschikbaar, maar met FireFox is het prima gelukt (gelukkig).
              Maar we gaan nu wel erg Offtopic............

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door r0n
                Oorspronkelijk gepost door Niggo
                Omdat dat wordt aanbevolen
                Helaas, op mijn computers (4 laptops en 2 desktops) heb ik geen IE beschikbaar, maar met FireFox is het prima gelukt (gelukkig).
                Maar we gaan nu wel erg Offtopic............
                Hoezo helaas?, ik snap werkelijk niet wat het probleem nu is :P.

                En als iets aanbevolen is betekent het niet dat al het andere dan niet zal werken, neem anders maar contact op met Zeelandnet of dien een klacht in.

                Verder werkt Firefox bij mij ook, zoals ik eerder al had verteld.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X