Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem werkt niet meer waarschijnlijk nieuwe nodig??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem werkt niet meer waarschijnlijk nieuwe nodig??

    Hallo,
    Vanaf vanmorgen hebben we geen internetverbinding meer. De wifi via de (apple)-router geeft wel normaal ontvangst aan. Zodoende de stroom er van af gehaald (2x) Hierbij geconstateerd dat (cisco)-modem geen groene lichtjes meer weergeeft. Het lijkt er op dat deze dus niet meer werkt. Daardoor ook op dit moment geen telefoonverkeer mogelijk

    . Hoe kunnen we dit zo snel mogelijk zondags oplossen?

  • #2
    Welkom op het forum dijkj,

    Je Apple-router is neem ik aan op het modem van Zeelandnet aangesloten. Vreemd dat je wel een wifivebinding hebt dan.
    Als je modem geen enkel teken van leven meer geeft, is mogelijk de voeding defect. Als je een gelijksoortige voeding hebt, of er even eentje mag lenen van buren zou je dit uit kunnen proberen.
    Geef even aan waar je woont, misschien leest er iemand uit de buurt mee.
    Als dit de oorzaak is, is een belletje met de klantenservice (helaas vandaag gesloten) denk ik voldoende om een nieuwe toegestuurd te krijgen.

    Reageer


    • #3
      Wat wifi betreft bedoelde ik te zeggen dat mijn apparaten wel het signaal via de router ontvangen. Maar verder geen internet of iets dergelijks Modem is dus echt kaduuk. Nu zou ik dit graag vandaag oplossen . ik heb ook geen telefoonontvangst meer. Mijn vraag is dus hoe kan dit vandaag worden opgelost?

      Reageer


      • #4
        dijkj,

        Welkom op het forum, knap vervelend dat dit net in het weekend moet gebeuren.
        Vandaag oplossen vanuit ZeelandNet gaat helaas niet lukken vanwege het weekend.
        Vaak zien we dat de voedingsadapter het probleem is, als je dus echt omhoog zit zou je kunnen kijken of er een electronicazaak open is vandaag voor een universele adapter.
        Mocht dat niet lukken dat kan je morgen vanaf 8:30 op het hoofdkantoor een nieuwe adapter komen halen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Vreemd dat je wel een wifivebinding hebt dan.
          zo vreemd is dat niet
          als het modem geen router heeft, of in bridge staat, dan kan het gehele lokale netwerk prima functioneren op basis van de router achter het modem.
          alleen kun je niet op internet komen.

          Reageer


          • #6
            Adapter was kaduuk en dat was dus de oorzaak Zou vlgs KW (twitter) er een toegestuurd krijgen.
            Dus probleem is voorlopig opgelost.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X