Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefoon werkt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Telefoon werkt niet meer

    hier ook problemen met de telefonie, erg lastig. Vorige week maandag ben ik nog gebeld op de vaste telefoon maar vrijdag kreeg ik via mijn mobiel de vraag wat er aan de hand was met onze vaste telefoon, we waren blijkbaar al een aantal dagen niet meer bereikbaar. Erg onhandig want ik bel liever met de vaste telefoon dan mobiel. Heb hierover een mail naar de klantenservice gestuurd en ik hoop dat het snel verholpen kan worden.

  • #2
    Hopelijk wordt het snel voor U opgelost.
    Bij mij is alles naar tevredenheid opgelost al moest ik wel veel geduld hebben.
    Open anders zelf een nieuw topic en blijf contact zoeken met de serviceafdeling en de moderators.
    Communicatie is echt belangrijk om te weten hoe ze je klacht gaan oplossen.
    Succes!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door dan
      hier ook problemen met de telefonie, erg lastig. Vorige week maandag ben ik nog gebeld op de vaste telefoon maar vrijdag kreeg ik via mijn mobiel de vraag wat er aan de hand was met onze vaste telefoon, we waren blijkbaar al een aantal dagen niet meer bereikbaar. Erg onhandig want ik bel liever met de vaste telefoon dan mobiel. Heb hierover een mail naar de klantenservice gestuurd en ik hoop dat het snel verholpen kan worden.
      Hoi Dan,

      Ik heb het ondertussen voor je opgelost. De telefoon zou weer moeten werken.

      Reageer


      • #4
        Frans: Het is nu inderdaad opgelost. Super en hartstikke bedankt!

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X