Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Routerprobleem met Panasonic telefoon

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Routerprobleem met Panasonic telefoon


  • #2
    Hallo Flow,

    Welkom op ons Serviceforum

    Kijk eens in de handleiding of het mogelijk is kanalen in te stellen in jouw dect telefoon? Als dit mogelijk is zorg dan dat de telefoon niet op hetzelfde kanaal zit als de router(s).
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Hallo Caroline,
      Bedankt voor je reactie.
      Ik kan, jammer genoeg, bij deze toestellen geen kanaal kiezen. Ik heb de telefoon nu 1 meter verplaatst met het
      zelfde resultaat.

      Reageer


      • #4
        Hoe dicht staat de telefoon bij je router?
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          1 meter. Ik zal het toestel naar een andere kamer verhuizen.

          Reageer


          • #6
            Laat je nog even weten hoe dat gaat?
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Flow, wat voor 'draadloze router' is dit? Gaat het hier om een wifi repeater, die het signaal zelf ook via wifi ontvangt en weer doorstuurt?

                Reageer


                • #9
                  Het is een D-Link DIR-655.

                  Reageer


                  • #10
                    Flow,

                    IK heb de handleiding van je toestel nog even doorgelopen, hier kom ik inderdaad ook niets tegen om kanalen te wisselen, wel zie ik een "eco modus" optie waarvan ik benieuwd ben of deze de oplossing bied.
                    In de online handleiding staat dit op pagina 16 2e item onder het kopje "aan de slag"
                    Hoop dat deze link werkt: https://dlc.panasonic-europe-service...ept=on&go=View

                    Reageer


                    • #11
                      Probeer je wifi router ook eens op een ander kanaal te zetten, als je wifi router bij kanaal selectie op "auto" staat kan hij gaan switchen van kanaal als je Dect telefoon gaat storen, waardoor je dus tijdelijk zonder WiFi zit.

                      Reageer


                      • #12
                        Hoi Marco,
                        Ik heb het toestel op "ECO" gezet. De telefoon doet het nu goed op 1 meter afstand van de router. Als zich in het vervolg weer problemen opdoen, zal ik Niggo's advies opvolgen. Bedankt voor jullie support.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X