Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Directory not empty

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Directory not empty

    Heb op mijn site een map staan die ik wil verwijderen. Heb deze leeg gemaakt om hem te kunnen verwijderen, maar krijg elke keer deze foutmelding:
    RMD FotoBoom
    550 FotoBoom Directory not empty
    Delete of FotoBoom failed.

    Hoe krijg ik deze map (leeg) weg?

  • #2
    https://www.resellerspanel.com/artic...files-via-ftp/

    Reageer


    • #3
      Wanneer de server op Linux werkt (dat doen ze bijna allemaal), dan kan het zijn, dat je de rechten moet aanpassen naar 777........

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door r0n
        Wanneer de server op Linux werkt (dat doen ze bijna allemaal), dan kan het zijn, dat je de rechten moet aanpassen naar 777........
        Hoe bedoel je??

        Reageer


        • #5
          Het is al gelukt!!!!
          Had de handeling die Marco had voorgesteld niet juist uitgevoerd!! nu wel.:@

          Reageer


          • #6
            Lastig uit te leggen ........
            Met je FTP programma zet je de bestanden op de server, of haal je ze er af.
            Je kunt hier ook de permissies, of bestandsrechten, instellen, een hoop programma's doen dit via de rechter muistoets.
            Deze rechten moeten niet op "alleen lezen" staan, want dan kan je ze niet verwijderen.

            Edit: Dit schreef ik, terwijl jij het ook schreef.
            Het probleem is gelukkig opgelost.

            Reageer


            • #7
              syber,

              Mooi dat het gelukt is, wil je nog even het juiste antwoord markeren ( niet voor mijn eer & glorie maar op die manier kan iemand in de toekomst direct het juiste antwoord terugvinden als hij op dit topic terecht komt )

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X