Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

popupprobleem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • popupprobleem

    ik heb een lastig probleen bij popup in win8.1 kun je kiezen voor popupblokkering die staat aan ,daaronderonder staat instellingen voor popupblokkering danwel iets n die trant en die laaste is bij mij grijs waarordoor ik het niet kan veranderen
    ondervind grote problenen bij webshops eerste gaat goed ,maar bij herhaling niet
    weet iemand hoe dit te verhelpen ,heb diverse gratis anti viris en adware gepropeerd en systeem is schoonn
    denk dat ikmaar weer Linux neem

  • #2
    Probeer eens een andere browser .....
    Enne, terug naar Linux is altijd goed, ik gebruik niets anders :-)

    Reageer


    • #3
      nadere toelichting bij popupblokkering staat instellingen voor popupblokkering deze balk is bij mij grijs kan derhalve niks veranderen daaraan
      verder draaid alles prima maar op webshops die werken met popups heb je een probleem denk bv wachtwoord klopt niet meer of emaildres
      virus en adware heb ik niet zeer recent onderzocht ,wie weet wat ? hou mij aanbevolen

      Reageer


      • #4
        Kijk hier anders even, standaard staat popup blokkering aan zoals het hoort, en dan voeg je de sites aan de "exclude" lijst toe zeg maar waar je het nodig hebt....

        http://www.tomshardware.co.uk/faq/id...s-windows.html

        suc6

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X