Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe modem netwerk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Nieuwe modem netwerk

Maandag de nieuwe modem geinstalleerd Kreeg een nieuw netwerk erbij van de modem maar ik zie hem niet meer. Gisteren nog wel

Hallo base141, welkom op het forum.

Bedoel je met nieuw het 5mhz netwerk? Zo ja, waarmee "kijk" je daarna? Niet alle apparatuur ondersteunt 5mhz.
    Heb je beide (2,4 en 5mhz) dezelfde naam gegeven?

Reageer

Ik kan gewoon internetten. Ik had 2 netwerken en sinds maandag kwam netwerk x erbij. Ik heb dat als 1 netwerk ingesteld (2,5 en 5 mhz)

Reageer

Als je voor beide frequenties een andere netwerknaam gebruikt, zie je ze dan wel?

Reageer

probleem opgelost. Moest de interface op enabled zetten. Hoe het op disabled kwam te staan ik weet het niet

bedankt

Reageer

Dat was m'n volgende opmerking geweest, maar je bent me voor :S

Reageer

Oorspronkelijk gepost door base141
              probleem opgelost. Moest de interface op enabled zetten. Hoe het op disabled kwam te staan ik weet het niet

bedankt
              Mogelijk heb je per ongeluk het wifi knopje achter op het modem ingedrukt, deze is niet verzonken zoals de reset knop en word vaker onbedoeld ingedrukt waardoor de wifi word uitgeschakeld op het modem.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X