Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartkaart koppelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Smartkaart koppelen

Hallo had eens vraag heb 2 kaarten waarvan 1 met een abo voor de filmkanalen deze had ik gekoppeld met de eerst deze werkt nu heb ik hem ontkoppeld er staat nu het standaard pakket nu bestaat ook de kaart te verwijderen uit het vak waar de andere kaart staat wat betekend dat word deze uitgeschakeld of kan ik deze weer later activeren ?

rd1osb,

Zou je dolgraag willen beantwoorden, een beetje interpunctie her en der zou ons echter wel helpen.
    Ik raak nu halverwege je vraag de draad een beetje kwijt.
    Wil je je vraag wat verder verduidelijken?

Reageer

Ok het was te snel geschreven, ik heb nu 2 smartkaarten op de eerste staat het filmpakket op de 2e stond deze ook maar deze heb ik nu ontkoppeld er staat nu het standaard op,heb nu de kaart ontkoppeld van de hoofdkaart er staan nu 2 kaarten in het vakje de bovenste met filmpakket naast de 2e smartkaart zie ik een functie kaart verwijderen wat gebeurd er dan.
      hoop dat dit nu duidelijker is.

Reageer

Inderdaad een stuk duidelijker, dank je.
        Ik moet je wel even een antwoord schuldig blijven, is het goed als ik er morgen even op terug kom?

Reageer

Dat is goed bedankt alvast

Reageer

Heb het net nog even nagekeken, zoals ik het zie zal verwijderen er alleen voor zorgen dat de kaart volledig ontkoppelt wordt

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Marco
              Heb het net nog even nagekeken, zoals ik het zie zal verwijderen er alleen voor zorgen dat de kaart volledig ontkoppelt wordt

Oke' duidelijk bedankt voor de info.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X