Op dinsdag 16 november van 0:00 uur tot 7:00 uur voeren wij in uw regio onderhoudswerkzaamheden uit aan het kabelnetwerk. Deze werkzaamheden worden bewust dan uitgevoerd, zodat u hier zo min mogelijk hinder van ondervindt. Helaas kunt u dan geen gebruik maken van internet, tv en telefonie. Tijdens deze werkzaamheden zijn geplande televisieopnames niet mogelijk. Deze werkzaamheden zijn onderdeel van een grote kwaliteitsslag in onze digitale dienstverlening.
Voor meer informatie kijk op www.DELTA.nl/vooruitkijken.
Na de werkzaamheden
Kunt u na deze werkzaamheden niet bellen en/of internetten? Probeer dan eerst het volgende:
1.Haal de stroom twee minuten van uw modem af en zet hem daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
2.Heeft u een losse router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna pas weer uw router aan en start uw computer opnieuw.
3.Digitale Televisie? Haal dan twee minuten de digitale ontvanger van de stroom en sluit deze daarna weer aan.
Voor meer informatie kijk op www.DELTA.nl/vooruitkijken.
Na de werkzaamheden
Kunt u na deze werkzaamheden niet bellen en/of internetten? Probeer dan eerst het volgende:
1.Haal de stroom twee minuten van uw modem af en zet hem daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
2.Heeft u een losse router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna pas weer uw router aan en start uw computer opnieuw.
3.Digitale Televisie? Haal dan twee minuten de digitale ontvanger van de stroom en sluit deze daarna weer aan.
Reageer