Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

PS4 connectie probleem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• PS4 connectie probleem

Ik heb al een tijdje last van het probleem dat er om de 10 a 20 minuten mijn connectie op mijn playstation uitvalt voor 10 seconden, en daarna het gewoon weer doet. Ik heb ook andere berichten over het onderwerp gelezen maar het zou fijn zijn als het toch persoonlijk zou worden opgelost. Ik heb best veel geprobeerd. De router is een aantal keer gereset, ik heb de poorten van PSN ook al aangezet. PS4 heeft ook al in DMZ gestaan, maar hebben we allemaal terug gezet naar hoe het was omdat het niet heeft geholpen. Ik heb ook een aantal keer met Playstation Support gebeld en die hebben uiteindelijk de conclusie getrokken dat ik het met mijn provider moest bespreken.

SPI firewall uitgeschakeld?, Block IP flood detection uitgeschakeld?.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Niggo
      SPI firewall uitgeschakeld?, Block IP flood detection uitgeschakeld?.
      Ik heb dit geprobeerd met alleen de IPv4. Dit heeft jammer genoeg niet geholpen. Nog niet geprobeerd met de IPv6. Ik heb ook al port forward gedaan en dat heeft ook niet geholpen.

Reageer

Hoi ThomasW,

ik zie verder geen reacties meer, is het probleem inmiddels opgelost?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
          Hoi ThomasW,

ik zie verder geen reacties meer, is het probleem inmiddels opgelost?
          Ondertussen wel. Het probleem was dat mijn internet werd gesplitst tussen mijn PS4 en ander apparatuur. Telkens als iets van het andere apparatuur moest updaten kreeg het problemen. Ik heb mijn PS4 dus apart gekabeld nu.

Reageer

Dat is mooi Thomas. Als je ook nog even op Beste antwoord klikt, wordt deze vraag als Beantwoord gemarkeerd

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X