Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Op verschillende sites komt de melding: Geen gegevens ontvangen ERR_EMPTY_RESPONSE

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Op verschillende sites komt de melding: Geen gegevens ontvangen ERR_EMPTY_RESPONSE

    na het willen openen van verschillende sites komt sinds een paar weken de melding : "Geen gegevens ontvangen
    ERR_EMPTY_RESPONSE Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden."
    Ik heb wifi verbinding via router en kabel verbinding van router naar laptop.
    Verbind ik de laptop direct met het modem werkt alles prima.Dacht dan probeer ik het met een andere router,
    de eerste dag geen probleem en vanmorgen weer fout met dezelfde meldingen.

  • #2
    Hallo sawadee,

    Welkom op ons Serviceforum

    Wil je dit ook eens met een andere browser proberen? Ik denk dat je deze fout krijgt in Google Chrome?
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Caroline
      Hallo sawadee,

      Welkom op ons Serviceforum

      Wil je dit ook eens met een andere browser proberen? Ik denk dat je deze fout krijgt in Google Chrome?
      Hallo Caroline,
      ik heb op beide browsers,Chrome en microsoft edge dezelfde fout

      Reageer


      • #4
        Probeer toch eens op Internet Explorer of Mozilla firefox ajb
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Hoi sawadee, misschien kom je hier verder mee...
          http://www.solvusoft.com/nl/errors/r...mpty-response/

          succes..

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door lilian
            Hoi sawadee, misschien kom je hier verder mee...
            http://www.solvusoft.com/nl/errors/r...mpty-response/

            succes..
            Bedankt voor jullie reacties, maar het vreemde is dat deze fout zich nu weer niet voor doet.
            Het is wel vervelend.

            Reageer


            • #7
              Mocht de error zich nog een keer voordoen sawadee, dan heb je in ieder geval een paar suggesties om te proberen het probleem op te lossen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door sawadee
                Bedankt voor jullie reacties, maar het vreemde is dat deze fout zich nu weer niet voor doet.
                Het is wel vervelend.
                Hoi Sawadee,

                Wat gebruik je precies voor router?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Frans
                  Oorspronkelijk gepost door sawadee
                  Bedankt voor jullie reacties, maar het vreemde is dat deze fout zich nu weer niet voor doet.
                  Het is wel vervelend.
                  Hoi Sawadee,

                  Wat gebruik je precies voor router?
                  Hallo Frans,
                  gebruikte al een paar jaar de D-Link DIR 655 en omdat ik dacht, het werkt goed direct van het modem naar de laptop, dat deze router problemen heeft. Heb dan de D-Link vervangen door mijn oude Netgear WGR614 v5.
                  Maar helaas had ik ook met deze router dezelfde problemen die ik nu vreemd genoeg sinds vanmiddag weer niet heb.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door sawadee
                    Hallo Frans,
                    gebruikte al een paar jaar de D-Link DIR 655 en omdat ik dacht, het werkt goed direct van het modem naar de laptop, dat deze router problemen heeft. Heb dan de D-Link vervangen door mijn oude Netgear WGR614 v5.
                    Maar helaas had ik ook met deze router dezelfde problemen die ik nu vreemd genoeg sinds vanmiddag weer niet heb.
                    Sawadee,

                    Heb je ook al eens een andere UTP kabel tussen de router(s) en het modem gebruikt?

                    Reageer


                    • #11
                      [quote=Frans]
                      Oorspronkelijk gepost door sawadee
                      Hallo Frans,
                      gebruikte al een paar jaar de D-Link DIR 655 en omdat ik dacht, het werkt goed direct van het modem naar de laptop, dat deze router problemen heeft. Heb dan de D-Link vervangen door mijn oude Netgear WGR614 v5.
                      Maar helaas had ik ook met deze router dezelfde problemen die ik nu vreemd genoeg sinds vanmiddag weer niet heb.
                      Sawadee,

                      Heb je ook al eens een andere UTP kabel tussen de router(s) en het modem gebruikt?[/quote

                      Hallo Frans,

                      De problemen zijn weer terug en heb de kabel vervangen , helaas geen verbetering

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X