Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet valt 3/4 keer per avond uit

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet valt 3/4 keer per avond uit

    ik heb helaas het zelfde probleem.
    Ook een gamer en internet valt 3 / 4 keer per avond weg.
    Het lijkt wel of ze je er gewoon uitknikkeren als je te lang data genereert.
    Over wifi nog maar niet te spreken ... die is om de haverklap weg.

  • #2
    Hallo pauwelien,

    Ik heb jou vraag even in een eigen topic gezet
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Hoi pauwelien,

      Je vraag was nog niet beantwoord zag ik. Speelt het probleem nog steeds of heb je inmiddels al een oplossing gevonden?
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Hallo pauwelien,

        Ik zie dat er inmiddels een melding open staat om het probleem te verhelpen. Zou je het ons willen laten weten wanneer het probleem is opgelost?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door pauwelien
          ik heb helaas het zelfde probleem.
          Ook een gamer en internet valt 3 / 4 keer per avond weg.
          Het lijkt wel of ze je er gewoon uitknikkeren als je te lang data genereert.
          Over wifi nog maar niet te spreken ... die is om de haverklap weg.
          Helaas weer iemand die problemen heeft met het WIFI gebeuren.
          Zijn er om je heen veel mensen die van het internet gebruik maken via WIFI?
          Als je een te lage snelheid hebt pikken die elke keer je signaal weg en omdat WIFI altijd het sterkste signaal zoekt krijg je het "wegvallen" in je verbinding.
          Hoe groot is je downloadsnelheid? en je upload?
          Ik kwam er gisteren achter, dat er iemand was die het basis internet had en daarbij een download van 3MB, terwijl hij 3 componenten afnam bij Zeelandnet. Ondanks het nieuwe modem bied namelijk te weinig WIFI signaal om hem te bedienen.
          Met het 3 in een pakket is de snelheid 25MB en dat zal denkelijk zijn problemen gaan oplossen.
          Zo is het verschil tussen een premium pakket los 60Mb en 3 in een 100MB. Dat kan bij gamers nog wel eens een rol spelen.
          Persoonlijk vind ik altijd dat je pc met de kabel verbonden moet zijn. Als je gamen wil, vind ik het eigenlijk een must. Daarnaast kun je een router met WIFI gebruiken die je van die ellende af helpt.

          Reageer


          • #6
            Hoi pauwelien,

            Ik heb je melding nog even nagekeken en zag een melding van de collega's met de vraag of er gebruik wordt gemaakt van Avast. Zo ja, bekijk dan dit topic.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X