Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Niet alle sites worden geopend

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Niet alle sites worden geopend

    Hallo,
    O.a. Dumpert.nl Youtube.nl worden niet geopend. Ook kunnen er geen films worden afgespeeld via netflix op de televisie met wifi verbinding. Er word gewoon helemaal geen verbinding gemaakt met deze sites.
    Andere sites werken wel en heb gewoon internet. Zowel als op de laptop als op de iphone worden deze paginas niet geopend.
    Dus ik denk niet dat het aan de browser ligt. Iemand een idee waar het aan ligt?

    Gr. Marco

  • #2
    ik heb dat ook gehad: met bol.com wat jaren terug, bleek dat die 'geblokt' stond

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Marco11
      Hallo,
      O.a. Dumpert.nl Youtube.nl worden niet geopend. Ook kunnen er geen films worden afgespeeld via netflix op de televisie met wifi verbinding. Er word gewoon helemaal geen verbinding gemaakt met deze sites.
      Andere sites werken wel en heb gewoon internet. Zowel als op de laptop als op de iphone worden deze paginas niet geopend.
      Dus ik denk niet dat het aan de browser ligt. Iemand een idee waar het aan ligt?

      Gr. Marco
      Hoi Marco,

      Ik zie dat dit topic nog als onbeantwoord open staat. Speelt het probleem nog steeds?

      Reageer


      • #4
        Hoi Marco11,

        Kan je alweer filmpjes kijken via Dumpert en YouTube? Zo ja, dan horen wij graag wat het probleem was en hoe je het hebt kunnen oplossen. Dan kunnen andere gebruikers daar ook wat mee
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Aangezien er geen reactie meer komt of het probleem is opgelost doe ik maar de aanname dat alles weer werkt zoals het hoort.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X