Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

(Upload)snelheidsverhoging

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • (Upload)snelheidsverhoging

    Aangezien er eerder is vermeld dat er eind 2015 een (upload)snelheids verhoging zou komen vroeg ik me af of er inmiddels al meer bekend is over de ingangsdatum hiervan.

    [img]db873d56-4922-40c7-8aa9-60bb372697c5.png[/img]

  • #2
    Ik ben ook zeer benieuwd naar de snelheidsverhogingen die eind dit jaar zouden moeten komen voor de losse internet pakketten. Het Premium 60/6 pakket heeft bijvoorbeeld al zo'n 2 jaar lang dezelfde snelheden, terwijl concurrenten inmiddels wel al hogere snelheden aanbieden voor vergelijkbare of zelfs lagere prijzen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jeroen06
      Ik ben ook zeer benieuwd naar de snelheidsverhogingen die eind dit jaar zouden moeten komen voor de losse internet pakketten. Het Premium 60/6 pakket heeft bijvoorbeeld al zo'n 2 jaar lang dezelfde snelheden, terwijl concurrenten inmiddels wel al hogere snelheden aanbieden voor vergelijkbare of zelfs lagere prijzen.
      Helemaal mee eens!
      Alleen de partijen waar je naar refereert als 'concurrenten' zijn (helaas) niet echt concurrenten te noemen aangezien deze in Zeeland of helemaal geen internet aanbieden of alleen met (veel) lagere snelheden dan in de rest van Nederland.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door ThijsC
        Helemaal mee eens!
        Alleen de partijen waar je naar refereert als 'concurrenten' zijn (helaas) niet echt concurrenten te noemen aangezien deze in Zeeland of helemaal geen internet aanbieden of alleen met (veel) lagere snelheden dan in de rest van Nederland.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Er was zo te zien nog geen antwoord op dit topic.

            De snelheidsverhoging zal per 1 maart 2016 doorgevoerd worden.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X