Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kun je het IP adres veranderen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kun je het IP adres veranderen?

    Hoi!

    Recent word ik lastiggevallen door dingen die een ander heeft gedaan via mijn IP adres, is het mogelijk om deze te laten veranderen bij Zeelandnet?

    Met vriendelijke groeten.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Hey Sebastiaan,

      Ik heb vanmorgen helaas niks gedaan met mijn modem. Ik ervaar de laatste tijd wel problemen met het bereik van mijn wifi en internet snelheid.
      Zou je mij misschien een uitleg kunnen geven over hoe je je router herstart?

      Reageer


      • #4
        www.watismijnip.nl om te zien of het gewijzigd is.

        De problemen die je hebt met je verbinding komen voort uit je router, het modem is keurig online met keurige waardes. In de meeste gevallen kun je in je router het kanaal aanpassen waar je WiFi op werkt. Op die manier kun je meestal de problemen wel verminderen. (Het gaat namelijk vaak om "botsingen" met het signaal van bijvoorbeeld je buren)

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor de hulp!

          Zodra ik thuis ben zal ik even kijken voor het herstarten.

          Reageer


          • #6
            Mij is ooit verteld, dat de DHCP server van Zeelandnet het IP adres 24 uur bewaart.
            Dus wanneer het modem/router langer dan 24 uur uitstaat,is de kans op een nieuw P adres groter.
            Graag correctie, wanneer dit niet klopt.

            Reageer


            • #7
              Hoi r0n,

              Dat klopt helemaal!

              Reageer


              • #8
                inderdaad de KANS uw eigen antwoord Sebastiaan..KANS !

                Reageer


                • #9
                  Sebastiaan,

                  Zojuist heb ik mijn router en modem uit het stopcontact gehaald, vervolgens netjes 5 minuten gewacht met de stekker van mijn router, maar volgens mij is er nog niet veel veranderd..

                  Reageer


                  • #10
                    Vandaar dat ik schreef: 24 uur en dat is minimaal !

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Zeelandnetgebruiker1
                      Sebastiaan,

                      Zojuist heb ik mijn router en modem uit het stopcontact gehaald, vervolgens netjes 5 minuten gewacht met de stekker van mijn router, maar volgens mij is er nog niet veel veranderd..
                      Zou een ander IP-adres helpen dan? Als iemand nu van jouw IP-adres gebruik kan maken, waarom zou hij dat dan niet van een nieuw adres kunnen.
                      Als er inderdaad sprake is van misbruik is er waarschijnlijk meer aan de hand. Check eerst je beveiliging eens goed, of schakel iemand in die daar verstand van heeft.

                      Reageer


                      • #12
                        Hoi Zeelandnetgebruiker1,

                        Is het nog gelukt met het ip-adres nav de tip van r0n?

                        Reageer


                        • #13
                          Aangezien er geen reacties meer komen op dit topic, ga ik er van uit dat het probleem is verholpen.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X