Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen internet op Windows 8 computer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen internet op Windows 8 computer

    goedemiddag, ik werk nu voor dit bericht op een oude pc met windows xp.ik wil naar een nieuwere pc met windows 8.1.als ik
    alles heb aan gesloten werkt deze pc wel alleen geen internet,uiteraard gebruik ik de zelfde kabel al 2 x systeemherstel gedaan .probleemoplosser ook gedaan en dan krijg ik het bericht: kan niet alle gevonden problemen automatisch oplossen.hieronder worden meer gegevens vertrekt:gevonden problemen website(www.microsoft.com)is online, maar reageert niet op verbindingspogingen.
    graag uw info hoe diot op te lossen
    mvg. J. Roosenburg

  • #2
    Kijk als eerste eens in je configuratiescherm onder netwerk, zie je hier wel een netwerkkaart geinstalleerd staan?

    Reageer


    • #3
      ik had voorheen wel via de kabel internet op die pc.om te kijken of er een netwerkkaart is moet ik van deze pc alles afbreken en op de andere aansluiten.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jr00en6urg
        ik had voorheen wel via de kabel internet op die pc.om te kijken of er een netwerkkaart is moet ik van deze pc alles afbreken en op de andere aansluiten.
        Als er geen netwerkkaart in zit kom je nooit op internet. En met dat afbreken zou ik een beetje oppassen, want je klinkt niet als iemand die weet wat ie doet, wat dat betreft.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Vulpen
          Als er geen netwerkkaart in zit kom je nooit op internet. En met dat afbreken zou ik een beetje oppassen, want je klinkt niet als iemand die weet wat ie doet, wat dat betreft.
          Dat is wel een beetje erg kort door de bocht.

          In ieder geval, er moet een netwerkkaart in de computer zitten, anders kun je er nooit een UTP kabel op aansluiten. Buiten dat heeft die kaart ook een stuurprogramma (driver) nodig. Die moet geinstalleerd zijn, anders werkt de netwerkkaart niet. Nu is het natuurlijk lastig om die driver te downloaden als de computer niet op internet aangesloten is.

          De oplossing is om uit te vinden wat voor netwerkkaart er in de Windows 8 computer zit, de driver dan te downloaden op de andere computer, en dan via USB stick op de Windows 8 computer installeren.

          Als dat allemaal erg lastig klinkt, dan is het wellicht een goed idee om daar iemand voor in te schakelen.

          Reageer


          • #6
            Dank voor je bericht in windows 8.1 kan ik de naam van de netwerkkaart niet vin den in het configuratiescherm
            Wel ben ik er inmiddels achter dat deze kaart ook wireless is geprobeerd om verbinding te maken wireless.
            Ook hier de zelfde melding. website(www.microsoft.com)is online ,maar reageert niet op verbindingspogingen

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X