Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

internet via kabel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • internet via kabel

    mijn pc met kabel verbinding is even stuk nu wilde ik een reserve laptop aansluiten op de kabel maar nu pakt hij het signaal niet op blijkbaar wat moet ik nu ook weer allemaal doen ? het is weer al wat jaren geleden dat ik zo,n instelling gedaan heb en ben nu weer even de weg zoek ??

  • #2
    Hallo jackvdriel,

    Ik heb je topic even verplaatst van de huiskamer naar internet en telefonie omdat deze melding hier beter op zijn plaats is.

    Heb je bovenstaand probleem nog steeds, of is het al opgelost? Mocht je nog steeds in dezelfde situatie zitten, probeer dan eens de volgende dingen:
    • Zorg dat je de wifi uit hebt staan op de laptop. Sommige laptops proberen in eerste plaats draadloos te verbinden en negeren de kabel.
    • Staat de netwerkpoort op je laptop aan?
    • Welk besturingssysteem gebruik je op de laptop? En sluit je deze rechtstreeks aan op je modem, of heb je er nog een router tussen? Probeer in elk geval eens een rechtstreekse verbinding tussen de laptop en het modem, en start na aansluiten je laptop eens opnieuw op.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X