Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik haal mijn downloadsnelheid niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik haal mijn downloadsnelheid niet

    Goedemiddag,

    Ik heb alles in 1 Super.
    Maar ik kom met mijn downloadsnelheid niet hoger dan 16 MB. Dat vind ik wel erg langzaam.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Altijd wat met dat wifi gebeuren...
      gooi er 'n kabel tussen en je hoort geen verlies te hebben.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door g00gleftw
        Altijd wat met dat wifi gebeuren...
        gooi er 'n kabel tussen en je hoort geen verlies te hebben.
        Misschien handig om eerst even uit te vissen of het hier wel om de WiFi-snelheid gaat.......

        Reageer


        • #5
          bedoel je 16 Megabyte p/s of bedoel je 16 megabit p/s?
          daar zit nog wel enig verschil in...

          Reageer


          • #6
            Beste Pbolsman,

            Welkom op het forum, zojuist je verbinding nagekeken, 2 dingen vallen me op.
            1: Je snelheid haal je inderdaad niet ik blijf ook rond de 130/150 Mbps download hangen
            2: je up en download data zijn vrij fors te noemen en zijn nagenoeg gelijk aan elkaar

            Kan het zijn dat je tijdens het testen een applicatie hebt draaien die je upstream flink belast? denk aan p2p programma's maar bv ook aan beveiligingscamera's etc.

            Reageer


            • #7
              Heb het net bekabeld gedaan via de router en dan kom ik tot 190 MB.
              Vind het verschil wel erg groot.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door pbolsman
                Heb het net bekabeld gedaan via de router en dan kom ik tot 190 MB.
                Vind het verschil wel erg groot.
                Hoi Pbolsman,

                Dat klopt, je bent waarschijnlijk via WiFi verbonden met de 2,4 ghz band en die komt meestal niet verder dan 30-40 mbps met de meeste apparaten. Je zou ook eens kunnen proberen hoe het gaat met de 5 ghz band, maar dan moet je laptop/tablet/telefoon dat natuurlijk wel ondersteunen.

                Reageer


                • #9
                  En hoe kom ik daar achter dat het werkt op 5 GHZ

                  Oorspronkelijk gepost door Frans
                  Oorspronkelijk gepost door pbolsman
                  Heb het net bekabeld gedaan via de router en dan kom ik tot 190 MB.
                  Vind het verschil wel erg groot.
                  Hoi Pbolsman,

                  Dat klopt, je bent waarschijnlijk via WiFi verbonden met de 2,4 ghz band en die komt meestal niet verder dan 30-40 mbps met de meeste apparaten. Je zou ook eens kunnen proberen hoe het gaat met de 5 ghz band, maar dan moet je laptop/tablet/telefoon dat natuurlijk wel ondersteunen.

                  Reageer


                  • #10
                    pbolsman, je kunt inloggen in je router en b.v. de SSID voor 5GHz een andere naam geven.
                    Wanneer je dan inlogt, heb je de keuze, mits je andere hardware ook 5GHz ondersteunt.
                    Zodra je weet dat het werkt, kan je de namen weer hetzelfde maken, dan zal je apparatuur automatisch altijd het beste signaal nemen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X