Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

PS4 downloadproblemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • PS4 downloadproblemen

    Ik heb een PS4 en een nieuwe Cisco3940. Internet werkt gewoon,maar het downloaden stopt iedere keer bij de 16mb. Heeft iemand ervaring hoe ik dit kan oplossen? SPI Firewall staat op Off en zowel kabel als wifi geven hetzelfde probleem.

  • #2
    Helaas, ik heb al van alles geprobeerd, ook de oplossingen in je topic, maar het werkt nog steeds niet. Ik kan gewoon via mijn PS4 op internet en PSN etc, maar downloaden wordt gewoon afgekapt.

    Reageer


    • #3
      Het is een tijd geleden. Maar toen ik het bericht eerder had geplaatst. Op diezelfde dag deed het downloaden opeens. Wel eerst melding dat mijn playstation aan een netwerk van virussen deelnam (dit was uiteraard niet het geval) maar na opheffing aan te vragen werd dit gedaan en deed het downloaden het. Heel raar maar ik kreeg toen ook alleen nat type 1. Waar mijn playstation het blijkbaar alleen mee doet. Maar iemand kwam voor internet kijken omdat het weg viel etc. Het download probleem was er weer. Ik krijg nu alleen nat type 2 of 3 en ik heb alles weer geprobeerd maar niks werkt. Ook de topic.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X