Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CM Locker

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CM Locker


  • #2
    Zeg Johny,

    Waar baseer je dat op? Waaruit blijkt dat "hackers" dit hebben gedaan?

    Reageer


    • #3
      Gebaseerd op de app. Die geeft aan dat er iemand mijn smartphone poogt te ontgrendelen. Als je goed op de foto kijkt,zie je bovenaan het scherm dit ook staan.

      Reageer


      • #4
        Op de affbeelding staat: Deze wilt uw apparaat ontgrendelen

        Er blijkt helemaal nergens uit wie "deze" is...
        Ik vraag me dan ook precies hetzelfde af als Frans!

        Reageer


        • #5
          CM locker is toch gewoon een app die het lockscreen op je telefoon kan aanpassen? Dit heeft volgens mij niets te maken met dat 'hackers' van buiten af toegang proberen te verkrijgen op je telefoon.

          Ik zou eerder checken of je telefoon kwetsbaar is voor het 'stagefright' lek. Dit kan je ook via een App testen, https://play.google.com/store/apps/d...detector&hl=nl dit lek is trouwens niet op te lossen via een anti-virus app, alleen met een update van het Android OS. M'n Nexus 5 is sinds een laatste update niet meer kwetsbaar.

          Reageer


          • #6
            Het toestel draait op een beveiligde wifi. Aan deze wifi-verbinding hoef ik niet te twijfelen,want die is veilig. Ik heb de app getest zoals Jeroen 06 hier beschreven heeft, getest. De app heeft geen lekken kunnen vinden,en bij mij staat ESET NOD 32 anti-virus voor smartphones op. Die had vorige week een virus geblokkeerd. Een Trojaans Paard Mobile,die heeft hij meteen geblokkeerd. Die virus zat verborgen op een Gamesite. Ik ga kijken of er apps beschikbaar zijn tegen Ramsware,die blijkt ook op Android te werken.

            M..v.g,

            Johny.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X