Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kabelinternet in buitengebied

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kabelinternet in buitengebied

    Is er internet mogelijk via Delta / Kabel , in het buitengebied van IJzendijke ?

    Ik heb nu KPN , maar waar ik ga wonen is het maximaal 6 MB mogelijk , 3480 meter van de centrale zit ik als ik ga verhuizen , ik heb nu 50MB dus behoorlijk verwent de afgelopen 2 jaar.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door janook
    Is er internet mogelijk via Delta / Kabel , in het buitengebied van IJzendijke ?

    Ik heb nu KPN , maar waar ik ga wonen is het maximaal 6 MB mogelijk , 3480 meter van de centrale zit ik als ik ga verhuizen , ik heb nu 50MB dus behoorlijk verwent de afgelopen 2 jaar.
    Hoi Janook, en welkom op het forum.

    Als er kabel aanwezig is wel. Zou je mij de postcode en het huisnummer van het nieuwe adres even kunnen sturen in een privebericht?

    Reageer


    • #3
      Hoi Janook,

      Zo te zien ligt er geen kabel. Je kunt via huisaansluitingen.nl informeren of het mogelijk is om iets aan te leggen, maar ik ben bang dat dat zeer kostbaar gaat worden.

      Reageer


      • #4
        6Mbit is inderdaad wel laag als je 50Mbit gewend bent, je kan eventueel op deze site: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ checken wat momenteel de haalbare snelheid over DSL is en of er eventueel verbeteringen qua snelheid op de planning staan. Aanleggen van kabel kan inderdaad erg kostbaar zijn in het buitengebied.

        Een ander alternatief is het opzetten van een Wifi straalverbinding naar een locatie in de buurt waar wel snel internet verkrijgbaar is. Daar is tegenwoordig behoorlijk wat apparatuur voor te verkrijgen, er is dan wel een zichtverbinding nodig met deze andere locatie. Accespoints zoals deze zijn daarvoor te gebruiken: http://www.wifishop.nl/ubiquiti-nano...5ghz/pid=37183

        Reageer


        • #5
          Frans & Jeroen06 , bedankt voor jullie antwoorden.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X