Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV kijken op laptop met Windows 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV kijken op laptop met Windows 10

    Ik ben er inmiddels achter dat de TV app van Delta op mijn tablet niet meer werkt met Lollipop.
    Pech dus. Maar nu wil ik mijn labtop upgraden naar Windows 10. Kan ik dan nog wel TV kijken op mijn labtop of werkt dat ook niet.
    Ik gebruik mijn labtop als 2e TV.

  • #2
    Je kunt in windows 10 nog steeds internet explorer gebruiken en daarmee ook Delta TV

    Reageer


    • #3
      Geen probleem hoor. Moet wel soms Microsoft Silverlight installeren, ik moest dat ten minste wel op mijn laptop, misschien omdat ik internet explorer nooit gebruik?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fralali
        Geen probleem hoor. Moet wel soms Microsoft Silverlight installeren, ik moest dat ten minste wel op mijn laptop, misschien omdat ik internet explorer nooit gebruik?
        Dank voor deze positieve antwoorden. Ga Windows 10 gauw installeren.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door tkos
          Oorspronkelijk gepost door fralali
          Geen probleem hoor. Moet wel soms Microsoft Silverlight installeren, ik moest dat ten minste wel op mijn laptop, misschien omdat ik internet explorer nooit gebruik?
          Dank voor deze positieve antwoorden. Ga Windows 10 gauw installeren.
          De TV app werkt niet in Windows 10 Edge (de nieuwe browser). Egde ondersteund geen Silverlight.
          Maar Internet Explorer 11 blijft in Windows 10 beschikbaar, daar werkt de TV app prima.
          Ik "draai" al een maand met Windows 10.

          Reageer


          • #6
            Allen dank!!

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X