Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer komt de beloofde upgrade?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer komt de beloofde upgrade?

    Is er al meer bekend over de beloofde najaarupgrades voor de losse internet-abonnementen die ZeelandNet aanbied?

  • #2
    Ja dat vroeg ik me ook af, inmiddels zijn de abo kosten wel verhoogd opzich niet erg.

    Reageer


    • #3
      Ik ben ook wel benieuwd. Kan die 40 mbit/s extra goed gebruiken.

      Reageer


      • #4
        het laatste wat ik hier over gelezen heb is dat het misschien in de winter aangepast gaat worden.

        ik weet niet of dit nog correcte informatie is.

        Reageer


        • #5
          Ik ben ook wel benieuwd of dit nog op de planning staat en of er misschien al een wat exactere datum bekend is.

          Vind het jammer dat het allemaal zo lang moet duren, ik heb een 'los' Premium pakket en sinds eind 2013 is de snelheid daarvan al 60/6, terwijl een bij Ziggo een vergelijkbaar 'los' internet pakket in die tijd al 2x een verhoging heeft gehad (in 2014 van 60/6 naar 90/9 & begin 2015 naar 120/12). De downloadsnelheid boeit me niet eens zoveel, maar uploaden gaat niet echt snel met maar 6Mbit

          Reageer


          • #6
            Dat is nog niet helemaal duidelijk Tim.

            Reageer


            • #7
              We zijn ondertussen ruim een maand verder.
              Is er nu meer bekend?

              Zoals Jeroen06 al zegt, hebben de andere kabelbedrijven sinds de laatste verhoging al 2x hun snelheden verhoogd.
              Er zijn meer topic hierover op het forum, dus genoeg gebruikers die erop wachten.

              Reageer


              • #8
                Ik geef nog maar even een schop tegen dit topic...

                Is er inmiddels al meer bekend? Ik zit nu altijd nog met 60Mbit down & 6Mbit up die bij m'n losse Premium internet pakket hoort. Ik verwacht nog altijd dat voor het eind van het jaar dit gelijk getrokken wordt met de Alles-in-1 pakketten zodat ik ook 100Mbit down & 10Mbit up (of hoger) krijg.

                Dit is overigens ook aangegeven begin dit jaar toen de Alles-in-1 pakketten hun snelheidsverhoging kregen, hopelijk is dit geen loze belofte geweest? Graag reactie van een Zeelandnet medewerker

                Mocht het overigens (wederom) worden uitgesteld dan is de kans groot dat ik maar eens voor alternatieven ga kijken (die er ook gelukkig zijn bij mij in de buurt). Die actie om eerst alleen Alles-in-1 klanten de snelheidsverhoging te geven vond ik ook al niet echt de meeste klantvriendelijke actie tegenover (jarenlange) trouwe klanten die geen behoefte hebben aan Alles-in-1.

                Reageer


                • #9
                  Ik vind dat er een onderscheid moet zijn tussen losse pakketten en alles-in-1 pakketten. Waarschijnlijk interpreteert Zeelandnet dat ook zo. En zo interpreteer ik ook het verschil tussen de 60 en 100 mb/s. Alles-in-1 is immers duurder, dus krijg je daar meer voor terug!!! Als de losse pakketten verhoogd worden met 40 mb/s dan verwacht ik ook dat er 40 mb/s bij komt bij Alles-in-1.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door tvriet
                    Ik vind dat er een onderscheid moet zijn tussen losse pakketten en alles-in-1 pakketten. Waarschijnlijk interpreteert Zeelandnet dat ook zo. En zo interpreteer ik ook het verschil tussen de 60 en 100 mb/s. Alles-in-1 is immers duurder, dus krijg je daar meer voor terug!!! Als de losse pakketten verhoogd worden met 40 mb/s dan verwacht ik ook dat er 40 mb/s bij komt bij Alles-in-1.
                    Ik ben het daar niet geheel mee eens, de Alles-in-1 pakketten zijn medio 2013 gelanceerd en hadden tot en met april 2015 snelheden die gelijk lagen met de losse internet pakketten.
                    Natuurlijk zijn de Alles-in-1 pakketten wat duurder, dan los Internet + (Kabel) TV, omdat er ook een telefoonverbinding geleverd wordt.

                    Daarbij heeft ZeelandNet ten tijde van de snelheidsverhoging van de Alles-in-1 pakketten in april 2015 zelf aangegeven dat de losse internet pakketten ook deze snelheidsverhoging krijgen later dit jaar, echter omdat 'later dit jaar' steeds dichter bij komt vraag ik mij nu dus af wat de status is van deze belofte en of ze deze nog nakomen...

                    Reageer


                    • #11
                      Veel beloven weinig geven doet de zotten in vreugde leven....:P
                      Bijna 2016

                      Reageer


                      • #12
                        Er staat ergens op dit forum, dat het per 1 maart 2016 gerealiseerd is, dacht ik ................

                        Reageer


                        • #13
                          Goed gedacht...
                          https://forum.zeelandnet.nl/internet...snelheden-2129

                          Reageer


                          • #14
                            @Tim: wil je even op Beste antwoord klikken?

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X