Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

192.168.11.1 wachtwoord

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 192.168.11.1 wachtwoord

    Beste,
    Ik ben het wachtwoord kwijt.:@ Kan iemand het modem terugzetten naar zijn fabrieksinstelling?

  • #2
    Welk type modem heb je?

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je reactie, ik heb de EPC3940

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Dat heb ik net gedaan. Helaas, maar in dit geval werkt deze oplossing niet. Zijn er nog alternatieven?

          Reageer


          • #6
            De username wordt teruggezet naar "beheer". Wachtwoord is waarschijnlijk wel hetzelfde als waarin je dat veranderd had.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              De username wordt teruggezet naar "beheer". Wachtwoord is waarschijnlijk wel hetzelfde als waarin je dat veranderd had.
              Dan blijft het probleem dus bestaan, ik had het liever andersom gehad

              Reageer


              • #8
                Even bellen met de klantenservice, die kunnen dat vast wel regelen!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door andre
                  Dan blijft het probleem dus bestaan, ik had het liever andersom gehad
                  Probeer de resetknop achter op het modem eens?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                    Oorspronkelijk gepost door andre
                    Dan blijft het probleem dus bestaan, ik had het liever andersom gehad
                    Probeer de resetknop achter op het modem eens?
                    Op dit moment luister ik naar een leuk muziekje van de klantenservice. ik kom straks terug

                    Reageer


                    • #11
                      Dan heb je mazzel, muziekje is niet altijd even leuk...en 't kan wel eens even duren daar....

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jos
                        Dan heb je mazzel, muziekje is niet altijd even leuk...en 't kan wel eens even duren daar....
                        Ging allemaal vrij vlot, de zaak is opgelost, ze hebben de modem terug in de fabrieksinstelling gezet. En dat was de oplossing kon er weer in met de standaard naam en ww. En ww uiteraard weer veranderd . Nu alleen nog onthouden


                        Bedankt voor jullie reacties

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X