Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet snelheid haal ik niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet snelheid haal ik niet

    nou ik weet het ook niet meer. ik heb een alles in 1 super. zo mijn internet snelheid zou 200mb/s moeten zijn maar dat haal ik bij lange na niet mijn snelheid is maar 94.85mb/s hoe kan dat??? voor het verhoogd werd mijn huidige abonnee was de snelheid 160mb/s en die haalde ik makkelijk. en sinds het verhoogd werd naar 200mb/s haal ik die snelheid helemaal niet. het blijf maar net onder de 100mb/s. en dat is een raadsel. heb zeelandnet gebeld monteur is langs geweest en zelfs hij kan het niet oplossen. maar ik betaal wel het bedrag van dit abonnement. zo misschien weet iemand een oplossing wat die monteur niet weet. please:?

  • #2
    Heb je dit getest met de PC direct aangesloten op het modem?
    Wanneer je draadloos werkt, zijn er erg veel factoren die kunnen storen.

    Reageer


    • #3
      Hallo Vivi,

      Het is opvallend dat je zegt dat je altijd tegen de 100 Mbit zit. Het lijkt wel of er een apparaat aangesloten staat dat niet harder kan dan 100 Mbit. Weet je zeker dat alle apparaten op een gigabit zijn in gesteld?

      Omdat ik op het moment thuis ben kan ik helaas niet zien wat de monteur heeft geconstateerd toen hij dit probleem heeft bekeken. Doorgaans testen ze met een eigen laptop de snelheid van de verbinding. Enig idee of dit is gedaan en wat daar het resultaat van was?

      Reageer


      • #4
        @vivi,

        Heb je het nog op kunnen lossen? Zo ja, wat heb je gedaan? Aan welk antwoord had je het meest?
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X