Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

401 error

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 401 error

    Op de eerste verdieping wil ik een tweede router plaatsen, die ook de zolder bereikt. Maar bij benaderen van https://192.168.1.1 krijg ik het verzoek om verificatie. Welke gegevens moet ik hier dan invoeren bij Gebruikersnaam en Wachtwoord? Of kan ik deze verificatie 'uit' zetten?

  • #2
    De naam en het wachtwoord van de router denk ik zo ........
    Is dat het IP adres van van de modem/router van Zeelandnet, of van je eigen router?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jaapannebb
      Op de eerste verdieping wil ik een tweede router plaatsen, die ook de zolder bereikt. Maar bij benaderen van https://192.168.1.1 krijg ik het verzoek om verificatie. Welke gegevens moet ik hier dan invoeren bij Gebruikersnaam en Wachtwoord? Of kan ik deze verificatie 'uit' zetten?
      Hoi Jaapannebb,

      Die gegevens zou je zelf moeten hebben, want dat is de username en wachtwoord om in te loggen in de router. Mocht je die niet meer hebben, dan is dat ook geen ramp, dan moet de router even teruggezet worden op de fabrieksinstellingen. Dat doe je door de resetknop op de router 10 seconden ingedrukt te houden (uiteraard als de router aan staat). Daarna zou het standaardwachtwoord ingesteld moeten staan. Wat dat is, is afhankelijk van het merk en type router. Dus mijn volgende vraag, wat voor router is het precies?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door r0n
        De naam en het wachtwoord van de router denk ik zo ........
        Is dat het IP adres van van de modem/router van Zeelandnet, of van je eigen router?
        Ja, ik meen toch echt zeker te weten welke combinatie van naam en wachtwoord dat zou moeten zijn, maar nee.
        De werkwijze van Frans heeft gewerkt.
        bedankt voor je reactie,

        Jaap

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Frans
          Oorspronkelijk gepost door jaapannebb
          Op de eerste verdieping wil ik een tweede router plaatsen, die ook de zolder bereikt. Maar bij benaderen van https://192.168.1.1 krijg ik het verzoek om verificatie. Welke gegevens moet ik hier dan invoeren bij Gebruikersnaam en Wachtwoord? Of kan ik deze verificatie 'uit' zetten?
          Hoi Jaapannebb,

          Die gegevens zou je zelf moeten hebben, want dat is de username en wachtwoord om in te loggen in de router. Mocht je die niet meer hebben, dan is dat ook geen ramp, dan moet de router even teruggezet worden op de fabrieksinstellingen. Dat doe je door de resetknop op de router 10 seconden ingedrukt te houden (uiteraard als de router aan staat). Daarna zou het standaardwachtwoord ingesteld moeten staan. Wat dat is, is afhankelijk van het merk en type router. Dus mijn volgende vraag, wat voor router is het precies?
          JA, dit heeft gewerkt. Ik heb de standaardcombinatie van username en password van Netgear opgezocht en kwam zo door de verificatie.
          Bedankt voor je antwoord.

          Jaap

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X