Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte internet verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slechte internet verbinding


  • #2
    Ja de service van hun is 3 letters

    Reageer


    • #3
      Grappig genoeg was de responsetijd bij het aanmelden voor Zeelandnet internet bijzonder snel. 's Avonds online aangemeld en de ochtend erop al gelijk iemand aan de lijn om een afspraak voor installatie in te plannen.

      Tja, het is allemaal, zonder het op de persoon te spelen, nu niet echt fantastisch te noemen indien je een probleem met het internet hebt.
      Zelf heb ik eerst via dit forum een oplossing trachten te zoeken voor mijn probleem wat niet afdoende hielp. Daarna getracht telefonisch in contact te treden met ze (na 25 minuten een wachtmuziekje ook maar opgegeven), om ze dan maar een email te sturen.
      Krijg je na 3 dagen dit antwoord:

      " Geachte heer of mevrouw,
      Onlangs heeft u van ons een ontvangstbevestiging van uw bericht ontvangen. Helaas blijkt dat wij meer tijd nodig hebben om uw bericht te beantwoorden. Onze excuses hiervoor.
      U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.
      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice DELTA N.V. / ZeelandNet"

      Er zijn mensen die tot volle tevredenheid gebruik maken van Zeelandnet, dat is natuurlijk fijn voor hun maar hoe Zeelandnet omgaat met die andere (ongetwijfeld best grote groep) personen is nu niet echt geweldig.
      Als het werkt werkt het goed maar ik heb soms meerdere malen per dag of om de paar dagen een paar uur tot een halve dag lang geen internet.
      Dit maakt het voor mij feitelijk volledig onbruikbaar/nutteloos.
      Maar goed, we wachten het nog even en paar dagen af.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X