Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen internet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen internet meer

    Goedemiddag, sinds vanochtend vroeg (ik kwam terug uit de nachtdienst) heb ik geen internet meer. Modem en router staan aan en hebben signaal. Mijn apparaten vinden het modem en de router ook, echter is verbinding maken niet mogelijk. Kortom: er komt geen werkende verbinding tot stand. Zowel het modem als de router zijn al eens uitgezet en na enkele minuten ingeschakeld echter heb ik dan nog steeds hetzelfde probleem.
    Ik ontvang wel een tv signaal.
    Wat kan hier aan de hand zijn en hoe los ik dit op?
    Voor de duidelijkheid: het modem betreft een standaard Cisco modem met daarbij een tp link router, omdat mijn Dell laptop conflicteert met het modem. Verbinding is altijd stabiel geweest.

  • #2
    Om er achter te komen of het aan het modem of de router ligt, kun je je laptop met een kabel met het modem verbinden en kijken of je dan wel verbinding hebt?

    Reageer


    • #3
      Nou, dat is inmiddels gebeurd. Draadloos werkt het plotseling weer. Echter op de telefoons niet.

      Reageer


      • #4
        Zie je op de telefoons wel dat het wifi-netwerk beschikbaar is? Zo ja, probeer dan eens opnieuw verbinding te maken.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X