Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem met behalen snelheid omgeving Zierikzee

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Probleem met behalen snelheid omgeving Zierikzee

    Dit probleem is ook in Zierikzee aanwezig. Ik haal zelf 8 Mbit/s van de 100 Mbit/s 's avonds. Anderen ervaren dit ook in Zierikzee.

  • #2
    Hallo PeterB,

    Ik heb even een nieuw topic gemaakt voor jouw vraag. Het is een andere regio dus mogelijk ook een andere oorzaak van het probleem. Heb je zelf al iets gedaan om dit probleem te verhelpen?

    Reageer


    • #3
      Ik heb alle kabels gecontroleerd en ook direct vanaf de modem gemeten, probleem blijft echter bestaan. Geen beschadigingen op kabels zichtbaar. Heb enkel een modem, geen modemrouter.

      Probleem lijkt zich enkel 's avonds voor te doen, netzoals bij vrienden die ook in Zierikzee wonen. Zij ervaren ook lage snelheden en veel ping spikes.

      Ik ervaar dit over zowel IPv4 als IPv6.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door PeterB
        Ik heb alle kabels gecontroleerd en ook direct vanaf de modem gemeten, probleem blijft echter bestaan. Geen beschadigingen op kabels zichtbaar. Heb enkel een modem, geen modemrouter.

        Probleem lijkt zich enkel 's avonds voor te doen, netzoals bij vrienden die ook in Zierikzee wonen. Zij ervaren ook lage snelheden en veel ping spikes.

        Ik ervaar dit over zowel IPv4 als IPv6.
        Hoi PeterB,

        Zou je de ping resultaten eens hier kunnen posten als het zo langzaam gaat? Vergeet niet je IP adres dan even weg te halen.

        Reageer


        • #5
          Natuurlijk Frans. Wil je daarbij ook een traceroute?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door PeterB
            Natuurlijk Frans. Wil je daarbij ook een traceroute?
            Hoe meer informatie, hoe beter.

            Reageer


            • #7
              Probleem is inmiddels gelukkig niet meer aanwezig.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X