Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoge ping bij games, mogelijke oorzaak gevonden.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoge ping bij games, mogelijke oorzaak gevonden.

    Hallo,

    Ik heb al een paar maanden last van hoge latency in games. Het is vrij onstabiel, want de ene dag heb ik wel normale ping, maar de andere dag weer niet. Dus, wat heb ik gedaan om te testen; ik heb zoiezo eerst via cmd google.com een paar keer gepingt. Hierbij krijg ik een gemiddeld een ping van 80 (wat normaal 15 is). Als ik een trace route naar google.com doe, dan zijn dit mijn resultaten:

  • #2
    Sorry, dit is een van de slechtste forums die ik in een lange tijd gezien heb. Probeer hier nu al 10 minuten om een post te maken, maar het werkt niet. Laat dus maar...

    Reageer


    • #3
      Werk je misschien met Edge, want dan zou dat wel eens de boosdoener kunnen zijn. Zaken als instellingen in router aanpassen, bestand uploaden blijken met Edge problemen te geven!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door magusviper
        Sorry, dit is een van de slechtste forums die ik in een lange tijd gezien heb. Probeer hier nu al 10 minuten om een post te maken, maar het werkt niet. Laat dus maar...
        Grappig, niemand anders lijkt dit probleem te hebben.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door magusviper
          Hallo,

          Ik heb al een paar maanden last van hoge latency in games. Het is vrij onstabiel, want de ene dag heb ik wel normale ping, maar de andere dag weer niet. Dus, wat heb ik gedaan om te testen; ik heb zoiezo eerst via cmd google.com een paar keer gepingt. Hierbij krijg ik een gemiddeld een ping van 80 (wat normaal 15 is). Als ik een trace route naar google.com doe, dan zijn dit mijn resultaten:
          Hoi Magusviper,

          Hier heb je 2 maanden geleden ook een topic over gemaakt. Je zou eventueel daar verder kunnen gaan. Deze topic sluit ik.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X