Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Playstation bant mijn IP

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Playstation bant mijn IP

    Hallo,

    Ik kan niet meer op PSN inloggen omdat mijn IP Adres is verbannen. Ik heb gebeld, en hun hebben mij verteld om een extern IP adres aan te vragen, en dat Zeelandnet hiervan op de hoogte zou moeten zijn. Toen ik naar Zeelandnet belde wisten hun hier helemaal niks van. Wat moet ik doen?

    Mvg,

    Marco

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Marco1088
    Hallo,

    Ik kan niet meer op PSN inloggen omdat mijn IP Adres is verbannen. Ik heb gebeld, en hun hebben mij verteld om een extern IP adres aan te vragen, en dat Zeelandnet hiervan op de hoogte zou moeten zijn. Toen ik naar Zeelandnet belde wisten hun hier helemaal niks van. Wat moet ik doen?

    Mvg,

    Marco
    Hoi Marco, en welkom op het forum.

    Je IP adres wordt automatisch toegewezen door onze DHCP server. De reservering op het IP adres verloopt na een bepaalde tijd. Als je bijvoorbeeld je modem 24 uur uit zou schakelen, dan krijg je als het goed is een ander IP adres toegewezen omdat de reservering op je huidige IP adres is verlopen. Daarna zou je weer op PSN moeten kunnen komen.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X