Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vraag: Zeer Onstabiele ping sinds 2 maanden.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vraag: Zeer Onstabiele ping sinds 2 maanden.

    Beste,

    Ik ben na lang twijfelen of ik Zeelandnet zal bellen of niet hier terecht gekomen. Ik hoop door middel van dit Topic mijn antwoord/oplossing te vinden.

    Sinds een paar maanden is ons internet ernstig verslechterd (ik dacht dat de verouderde modem/router het probleem was en daarom heb ik deze ook reeds laten vervangen). Dat is ondertussen een maand geleden en ik kan wel stellen dat hielp niets.

    Sterker nog als ik op mijn computer zit en ik ga een videogame spelen heb nog steeds een zeer onstabiele ping.
    Dan praat ik echt over bijna altijd 200-1200 MS.

    Mijn jongere broer heeft daarom ook onlangs een Homeplug aangeschaft voor zich zelf en zijn internet bereik is ineens weer stabiel en goed. Terwijl ik nog steeds met het probleem zit.

    Ik heb voor alle duidelijkheid alle voorgaande jaren nooit problemen gehad, maar sinds het laatste kwartaal is het internet bagger..

    Mijn vraag is dus;

    Ligt dit aan mijn Router/Modem? Of is dit een probleem van Zeelandnet? En hoe kan ik dit probleem op te lossen zonder een Homeplug te kopen, die mij veel geld gaat kosten?

    Met vriendelijke groeten

    (Ps als het nodig ik vertel ik wat voor modem/router ik nu heb en beantwoord ik eventuele vragen die nodig zijn om dit probleem te verhelpen).

  • #2
    Nog even wat toevoegingen,

    Ik gebruik draadloos internet boven op mijn computer en dat was voorheen altijd goed, pas sinds een aantal maanden is deze verminderd.

    Richting de avond verslechterd mijn internet (ping) altijd.

    Reageer


    • #3
      Hoi Jaycko,

      Welkom op ons serviceforum

      Wil je de volgende instellingen eens nakijken in het WiFi-modem?

      Vergeet niet na iedere actie onderin op "Save Settings"te klikken.
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X